• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • mammave

    Grattis ni som plussat. Jag läser mest i denna tråd, men är inte så aktiv att skriva. BDG kanske man skulle testa alltså. Jag har funderat på det tidigare, men är lite skeptisk till hur det kan hjälpa.

    Någon som vet exakt vad det gör med kroppen? Hörde ngnstans att det ökade risken för MF, stämmer det? Jag tänkte om det inte egentligen var menat att just det ägget och just den spermien skulle bli ett barn och sen på ngt vis blir det ändå - om det kan vara inte så bra ägg elr spermier som då med hjälp av BDG blir ett foster iaf???

    Börjar bli väldigt less på alla minus :( (Har försökt sen i juli) Har BIM på fredag, men har föga förhoppningar eftersom det aldrig verkar funka så varför skulle det funka då (har gett upp hoppet lite tyvärr) :(  

  • Söndermarken

    Vi är nog rätt konstiga här hemma, vi bestämmer att vi inte skall försöka på ett tag, köra med kondom eller avbrutet, men så har vi ändå ny haft oskyddat sex 3 gånger på fertila dagar denna veckan .,,

  • Hoppas 2012
    Söndermarken skrev 2012-03-04 07:15:50 följande:
    Vi är nog rätt konstiga här hemma, vi bestämmer att vi inte skall försöka på ett tag, köra med kondom eller avbrutet, men så har vi ändå ny haft oskyddat sex 3 gånger på fertila dagar denna veckan .,,
    Haha, det är ju bara härligt! Hoppas att det blir ett trevligt resultat =)
    Sitter o kollar starten av Vasaloppet
  • Söndermarken

    Jag har ägglossning idag på min födelsedag så visst måste man prova bara en gång till ;)
    Ser oxå på Vasaloppet och äter frukost, insängen :)

  • Hoppas 2012
    Söndermarken skrev 2012-03-04 08:23:08 följande:
    Jag har ägglossning idag på min födelsedag så visst måste man prova bara en gång till ;)
    Ser oxå på Vasaloppet och äter frukost, insängen :)
    Åh ÄL på självaste födelsedagen! 
    Ja må hon leva, ja må hon leva....grattis!

    Jag har max på monitorn (2a dagen idag) så ÄL igår/idag nånstans =)

    Hur ska du fira din dag?
  • Söndermarken

    Tack snälla :), jag skall iväg och kika på lite hästar nu, fått frukost på sängen och firade igår lite med bästa vännerna. I eftermiddag kommer "alla". Skulle egentligen varit bortrest men vi har så mycket saker vi behöver lägga kronorna på här hemma så det fick vara . Men nästa år blir jag 30, då planerar jag inte att vara hemma :)

  • Hoppas 2012
    Söndermarken skrev 2012-03-04 08:58:53 följande:
    Tack snälla :), jag skall iväg och kika på lite hästar nu, fått frukost på sängen och firade igår lite med bästa vännerna. I eftermiddag kommer "alla". Skulle egentligen varit bortrest men vi har så mycket saker vi behöver lägga kronorna på här hemma så det fick vara . Men nästa år blir jag 30, då planerar jag inte att vara hemma :)
    Låter som du har en fin dag framför dig!

    Haha vet hur du menar, fyller 30 i maj :)
  • Adnil76

    Nu har vi sexat i dagarna tre. Idag är sambon sjuk men jag tror vi täckt in hyfsat även om vi inte får till det idag. Nu är resten upp till kroppen. Kan inte låta bli att hoppas lite extra denna månad då vi haft sån tok-koll på ägglossningen i och med VUL-et vi gjorde. Har känt av min ÄL mer än vanligt. Som lättare mensvärk.

  • Hoppas 2012
    Adnil76 skrev 2012-03-04 10:14:43 följande:
    Nu har vi sexat i dagarna tre. Idag är sambon sjuk men jag tror vi täckt in hyfsat även om vi inte får till det idag. Nu är resten upp till kroppen. Kan inte låta bli att hoppas lite extra denna månad då vi haft sån tok-koll på ägglossningen i och med VUL-et vi gjorde. Har känt av min ÄL mer än vanligt. Som lättare mensvärk.
    Spännande, vilken dag hade du ÄL? 
  • Adnil76

    Var nog igår... På vul i torsdags var blåsan på höger äggstock 17mm så gyn tippade på ÄL om två dygn och igår hade jag ont just på höger sida. Hade ev ett redan lossat ägg även på vänster sida, men det kan även ha varit en "rest" från förra ÄL sa han. En blåsbildning som blivit kvar. Men jag väljer att hoppas att det var ett ägg. :) Blir nog inte mycket åka av i sänghalmen idag med sjuk son o sjuk sambo.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus