• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • majbebbe

    Hej allihopa, får man vara med här?


    Jag har nu läst i stort sett hela tråden och insett att jag är i nästan samma sits som er. Vi går in på försök 7 nu. Har haft två månaders "uppehåll" då vi varit på olika håll, och min erfarenhet av detta gör mig bara mer uppstressad inför detta försöket.


    Som historik kan tilläggas att jag har en son på snart 3 år som kom till på första försöket (såå tacksam) och att jag i våras blev gravid genom avbrutet (helt oplanerat, kom som en chock) men som dessvärre slutade i utomkvedshavandeskap där de tog bort min vänstra äggledare.


    Har precis haft äl (tempen steg idag) och har bim runt den 21/3.

  • Söndermarken

    Nellin:nu förstår jag vad du menar! Jag hade aldrig petat i mig hormoner, jag hade kopparspiral tidigare och det var det jag tänkte igen, kommer nog aldrig mer i mitt liv ta hormoner :s

  • mammave

    Tänkte bara ge lite hopp i tråden, man kan plussa sent - har precis plussat på försök 9. Nu är det en jobbig väntan till v.12 bara. Jag har mest läst i tråden, men skrivit ett par inlägg tidigare.

    Lider verkligen med er som nyss fått mensen :( Trodde själv att den skulle komma igår.

    Konstigt Kastrull: det kanske inte var mens utan en nidblödning? Hoppas :) 

  • Awass

    Hej!

    Får jag hoppa in här :)

    Jag och sambon är inne på vårat 8 försök men det vill sig inte!
    Jag är lyckligt lottad med två grabbar sedan tidigare födda 06 och 03 men det är sambons första.     

    Nu har jag BMI imorgon och jag hoppas. Känner mig gravid ena stunden och i andra så har jag jävligt med mensvärk. Så jävla trött på det här nu.

        

  • Hoppas 2012
    mammave skrev 2012-03-10 08:30:11 följande:
    Tänkte bara ge lite hopp i tråden, man kan plussa sent - har precis plussat på försök 9. Nu är det en jobbig väntan till v.12 bara. Jag har mest läst i tråden, men skrivit ett par inlägg tidigare.

    Lider verkligen med er som nyss fått mensen :( Trodde själv att den skulle komma igår.

    Konstigt Kastrull: det kanske inte var mens utan en nidblödning? Hoppas :) 
    Grattis till +
    Några symptom? Mkt sexande under ÄL? :)
    Awass skrev 2012-03-10 10:19:37 följande:
    Hej!

    Får jag hoppa in här :)

    Jag och sambon är inne på vårat 8 försök men det vill sig inte!
    Jag är lyckligt lottad med två grabbar sedan tidigare födda 06 och 03 men det är sambons första.     

    Nu har jag BMI imorgon och jag hoppas. Känner mig gravid ena stunden och i andra så har jag jävligt med mensvärk. Så jävla trött på det här nu.
    Välkommen!
    Hoppas din mens inte kommer imorgon!
  • mammave
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-10 12:44:08 följande:
    Grattis till +
    Några symptom? Mkt sexande under ÄL? :)

    Välkommen!
    Hoppas din mens inte kommer imorgon!
    Denna månad var jag faktiskt lite avstressad och tänkte inte lika mkt på när ÄL var, men min man var tvärtom denna månad och vill mysa mer än vanligt så det var nog mest hans förtjänst :P Men vi vi hade väl typ sex varje dag runt ÄL, men bara en gång per dag :P
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus