• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • cindy03

    Hej tjejer hoppar gärna in här igen.....Fick missfall i natt Gråter var i vecka 11 så nära...men det var inte min tur denna gången heller......

  • Söndermarken
    cindy03 skrev 2012-03-12 15:53:25 följande:
    Hej tjejer hoppar gärna in här igen.....Fick missfall i natt Gråter var i vecka 11 så nära...men det var inte min tur denna gången heller......
    Men vad säger du........finns inte ord för det, jag är ledsen........
    www.hallegårde.se
  • Hoppas 2012
    cindy03 skrev 2012-03-12 15:53:25 följande:
    Hej tjejer hoppar gärna in här igen.....Fick missfall i natt Gråter var i vecka 11 så nära...men det var inte min tur denna gången heller......
    Men herregud, så ledsen vännen!
    Vet att det inte hjälper men vi finns här!
  • BaPumba

    Usch Cindy, det var verkligen tråkigt att höra!!:( Vi fick missfall förra våren (ma) i vecka 10 eller 11, så jag vet att det är tufft och så jävla ledsamt! Men då vet man att man iallafall KAN bli gravid, den vetskapen har gjort att jag kännt mig mycket lugnare när vi fortsatt våra försök.

    Kramar till er

  • Rebster

    Hej!

    Jag vill också gärna vara med här. Har försökt sedan september så det blir det sjunde försöket nu i mars. Har inga barn sedan innan och kan skriva under på exakt alla känslor ni har uttryckt här inne. Det är nästan så att jag undviker fester med personer som glatt studsar fram och säger: När ska ni ha barn då? Är det inte dags att sätta igång snart? Eller personer som säger: Slappna aaaaav, det kommer. Vadå slappna av? Det är ju det enda jag tänker på!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus