• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Adnil76
    Kravmärkt - Så tråkigt att barnet var sjukt. Men tur ni fick veta relativt tidigt. Välkommen tillbaks... eller vad man ska säga... ja, du förstår nog. Hade hoppats att jag själv inte skulle vara kvar här i tråden men är glad att den finns. Har tappat räkningen på antal försök men det borde vara en 10-11st eftersom vi hållt på sen i juli och min cykel är några dagar kortare än en månad. 
  • Kravmärkt
    Adnil76 skrev 2012-04-15 20:03:21 följande:
    Kravmärkt - Så tråkigt att barnet var sjukt. Men tur ni fick veta relativt tidigt. Välkommen tillbaks... eller vad man ska säga... ja, du förstår nog. Hade hoppats att jag själv inte skulle vara kvar här i tråden men är glad att den finns. Har tappat räkningen på antal försök men det borde vara en 10-11st eftersom vi hållt på sen i juli och min cykel är några dagar kortare än en månad. 

    Hej och tack för välkomnandet Det är ju alltid dubbelt i såna här trådar. I den bästa av världar skulle ingen behöva vara här. Var i cykeln är du nu?
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • mamma0702
    Kravmärkt skrev 2012-04-15 19:46:17 följande:
    Tack för era ord förresten. Det är med blandade känslor jag ser att en del är kvar dock

    Har ni någon bimlista? Någon som närmar sig bim?
    usch va trist ..men kanske tur ändå att dom såg det i tid.
    Själv har jag inte varit med i tråden från början utan hoppade in för ett tag sen. Tror inte det finns någon bim lista. Hade Bim idag men mensen kom punktligt denna månad så vi går mot försök 8 nästa gång..

    Hoppas det går vägen någon gång för oss alla{#emotions_dlg.flower}
    Oliver 20070210
  • JZ79
    Kravmärkt skrev 2012-04-15 14:17:22 följande:
    Hej tjejer! Hur har det gått för er som varit med i tråden ett tag? Lämnade ju er i januari då jag fått ett plus men var i dagarna tvungen att avbryta graviditeten efter man upptäckt att barnet var svårt sjuk när ul gjordes i v 13. Det var hemskt men jag har förlikat mig med tanken och nu när avslaget börjar ta slut (jag födde sonen för drygt två veckor sedan) så är jag så sugen på att försöka igen. Det känns konstigt men jag tror det är ett sätt gör mig att gå vidare och fokusera på något annat.

    Såg att det nyligen kommit ett plus - grattis till det!
    Åh nej va tråkigt :( Så ledsen för din skull!! Massor med kramar till dig! {#emotions_dlg.flower}

    Tyvärr är jag fortfarande kvar i tråden...Bim om 6 dagar...försök 10 nu, seeegt. Vet inte vart bimlistan tagit vägen, längesen jag såg den...Nån som orkar leta upp? Annars kan vi ju göra en ny..
  • Rebster
    Miiiis skrev 2012-04-15 13:11:15 följande:
    Sen får man ju inte glömma att det tar i genomsnitt 7 mån att bli gravid... vilket innebär att det är lika många som blir gravida första månaden som 14 månaden och att det är helt normalt. Men som sagt... oro kan göra en sjuk och det är det inte värt...
    Jo, jag vet att det är så men jag vill ändå gå och kolla. Jag vet dessutom att det är långa väntetider i GBG för jag känner en som ska göra IVF och jag vill inte vänta i två år på att jag ska bli gravid någon gång. Tar det sig innan så är det bra, men jag vill kolla upp oss båda så att vi inte försöker i 7 månader till och så visar det sig att det var lönlöst. Jag har blivit väldigt otålig och orolig...
  • Rebster

    Vill säga till Kravmärkt att det var väldigt tråkigt att ni fick ett så ledsamt besked. Hoppas så att ni blir gravida snabbt igen och att det går bra...Hjärta

  • Hoppas 2012

    Hej tjejer!
    Har familjen på besök hela helgen så inte haft så mkt tid här inne. Hur mår ni? Jag är deppad, känns som mensvärk :(
    Är på äl+10/11 imorgon. Känner inte att jag måste testa, hade kunnat hålla mig lätt men min mans födelsedag är imorgon så sugen på att testa bara för att.
    Dumt?!

    Kravmärkt - ord kan inte beskriva hur ledsamt det var att läsa om hur det gått, beklagar verkligen!

    Bim ca 20-22 tror jag, detta är försök 8

  • Nellin

    Hej tjejer!

    Jag käkar ju som bekant BDG denna månad och hoppas ju på ÄL som borde komma när som helst nu, vilken dag som helst. Men typiskt nog har jag åkt på en riktigt vidrig version av vinterkräksjukan och jag tror att jag har sett ljuset flera gånger det senaste dygnet. Typiskt när man väl ska börja försöka igen! Men men, det kommer fler månader!

    Kravmärkt: Jag beklagar verkligen! Jag kan inte förstå hur det måste kännas. Stor kram!  

  • Ciccie86

    Ja, vad gör BDG egentligen? Jag har knaprat det sedan senaste mens och ska äta till och med fredag, då jag har beräknad ÄL. Fick i morse veta att några vänner till mig och sambon väntar barn i oktober. Jag orkar inte mer :( Nu är det fan tungt! Vill bara glädjas åt andra och hoppas att det snart är vår tur! Kram

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus