• Äldre 19 Dec 12:01
    1500148 visningar
    23482 svar
    23482
    1500148

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 17 Apr 21:04
    yca6pe91 skrev 2012-04-17 20:47:45 följande:
    BIM-lista Hjärta

    April

    2/4: Nellin, försök 13, första barnet
    20/4: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet
    21/4: JZ79, försök 10, första barnet
    21/4: Stora My, försök 9, tredje barnet.
    22/4: Hoppas2012, försök 8, första barnet

    Maj

    1/5: Rebster, försök 8, första barnet
    1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet
    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet
    12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet
    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall)
    3:e barnet 16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet

    Hoppar in här med er tjejer, om det är ok?

    Jag är 20 år, min sambo 40. Vi har försökt längre än 8 månader egentligen, men detta blir vårt 8:e seriösa försök med sex varannan dag. Min sambo har 2 barn sedan innan, så vi vet ju att han fungerar. Men jag är orolig för att något ska vara fel på mig.

        
    Välkommen!Skrattande och hoppas du ska trivas här!
  • Äldre 17 Apr 21:10

    Välkomna ni nya.

    Jag har eg ingen bim eftersom jag inte får äl. Men räknade ca 15 dgr från dag 1.

    Tagit två blodprov av fem. Långsamt går veckorna.

    Jag är förresten 27 år och sambon 28.


    # Vide 20100825 #
  • Äldre 17 Apr 22:12
    Josefinasfina skrev 2012-04-17 20:06:58 följande:
    Ja jag vet ju inte om det var BDG som hjälpte till men efter 9 månader med BDG sista månaden fick jag ett plus=)



    Grattis till plusset!!

    Jag prövade Bisolvon senaste försöket och det resulterade ju i ett plus. Tyvärr var ju barnet sjukt men det har ju andra orsaker. Ska köpa bdg och Bisolvon så får vi se om det blir något plus snart
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Äldre 18 Apr 08:12

    Hur fungerar bisolvon?


    # Vide 20100825 #
  • Äldre 18 Apr 08:49

    Jädrar vilken huvudvärk jag får av Pergotimen. Någon med liknande erfarenhet? Förra kuren minns jag inte att det var så. Men det är väl det som är grejen, att man kan reagera olika från kur till kur. Hoppas det betyder många pigga ägg. :)

    Lägger till mig i BIM-listan 

    BIM-lista Hjärta

    April

    2/4: Nellin, försök 13, första barnet 
    20/4: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet 
    21/4: JZ79, försök 10, första barnet 
    21/4: Stora My, försök 9, tredje barnet. 
    22/4: Hoppas2012, försök 8, första barnet

    Maj 

    1/5: Rebster, försök 8, första barnet 
    1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet
    7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet
    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 
    12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet 
    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall) 
    3:e barnet 16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet 
     

  • Äldre 18 Apr 09:54

    Hej allihopa, här har jag precis slutat blöda så snart dags för mys igen. Men har planer på det här mes Rosenrot, bdg och bisolvon! Någon som har erfarenheter? :) har även en burk med folsyra hemma som används lite för sällan... Måste bli bättre på det. :)

  • Äldre 18 Apr 10:21
    AnnaJosefine skrev 2012-04-18 09:54:18 följande:
    Hej allihopa, här har jag precis slutat blöda så snart dags för mys igen. Men har planer på det här mes Rosenrot, bdg och bisolvon! Någon som har erfarenheter? :) har även en burk med folsyra hemma som används lite för sällan... Måste bli bättre på det. :)
    Jag har inte testat någon av de, men för många verkar det ju hjälpa. Sen är det ju alltid svårt att veta vad som gjorde att de blev gravida just den gången. 


    Det pratas ju en hel del om kostillskott i den här tråden. Vill bara tipsa om en tråd jag startat som handlar just om det. Om ni inte får svar på era frågor här så kan ni ju testa där om ni vill :)

    www.familjeliv.se/Forum-1-336/m63236496.html

    Jag väntar på mina apiforce, hoppas de kommer snart. Har testat Borago i tre cykler utan tur.   
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Nellin
    Äldre 18 Apr 12:16

    Jaha... Vinterkräksjukan precis avklarad! Då tar vi öroninflammation och luftrörskatarr nu då. Sen borde jag väl ha gjort mitt för hela året va? *pust*

    Grejen är ju den att jag egentligen är alldeles för cool för att vara klen. Så det blir ju så himla konstigt nu menar jag, för den här ynkligheten matchar ju inte alls min annars så tydliga häftighet. Vad ska folk tro egentligen? Ja, världen är sannerligen uppochner... 

    Det blir hursomhelst definitivt ingen bebis denna månad. Trist som attan!

    Kram till er alla!
     

  • Äldre 18 Apr 13:22
    Nellin skrev 2012-04-18 12:16:10 följande:
    Jaha... Vinterkräksjukan precis avklarad! Då tar vi öroninflammation och luftrörskatarr nu då. Sen borde jag väl ha gjort mitt för hela året va? *pust*

    Grejen är ju den att jag egentligen är alldeles för cool för att vara klen. Så det blir ju så himla konstigt nu menar jag, för den här ynkligheten matchar ju inte alls min annars så tydliga häftighet. Vad ska folk tro egentligen? Ja, världen är sannerligen uppochner... 

    Det blir hursomhelst definitivt ingen bebis denna månad. Trist som attan!

    Kram till er alla!
     
    Krya på dig!
    Du måste ta det lugnt och ta hand om dig!
    Kram
  • Äldre 18 Apr 14:53

    Nellin trist att höra.

    Verkar inte bli något här heller.


    # Vide 20100825 #
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus