• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Hoppas: Ja nu har jag insett att jag nog inte kan uppfylla alla måsten förrän jag faktiskt blivit frisk. Så det blir glass, filt i soffan och film! :) Känns bara så trist att missa ÄL, om den nu har ägt rum. Hade liiiiiite lite stickkänsla i vänster äggstock i förmiddags, men det kan ju lika gärna ha varit vad som helst. Men nu måste jag i alla fall inte gå och vänta på BIM, utan snarare satsa på en februaribebis. Hur går det för dig?

    72dagar: Var i cykeln är du? ÄL-tider nu som jag och att ni missar eller är mensen på ingång? 

  • Ciccie86

    ÄL tider här i dagarna och vi myser på hela tiden :) Sambon åker till London på fredag, så vi får mysa massor innan helgen och när han kommer hem :) BIM den 4 maj, men vem vet, cykeln kanske kortas ner med BDG.. Det lär väl märkas :) Är på dag 16 idag.. På en cykel som brukar vara 30 dagar.. Hoppas verkligen denna månad! Annars är det dags för läkaren och tester nr 2 på måndag! Kram på er

  • Hoppas 2012
    Nellin skrev 2012-04-18 15:39:25 följande:
    Hoppas: Ja nu har jag insett att jag nog inte kan uppfylla alla måsten förrän jag faktiskt blivit frisk. Så det blir glass, filt i soffan och film! :) Känns bara så trist att missa ÄL, om den nu har ägt rum. Hade liiiiiite lite stickkänsla i vänster äggstock i förmiddags, men det kan ju lika gärna ha varit vad som helst. Men nu måste jag i alla fall inte gå och vänta på BIM, utan snarare satsa på en februaribebis. Hur går det för dig?

    72dagar: Var i cykeln är du? ÄL-tider nu som jag och att ni missar eller är mensen på ingång? 
    Nej precis nu tar du hand om dig själv och inget annat!
    Bim på söndag och fick spottings en gång igår som jag alltid får innan mens så är väldigt ledsen. Min man säger att jag inte ska deppa än, men ja du vet...

    Jag hoppas fortfarande!
  • Kravmärkt
    72dagar skrev 2012-04-18 08:12:56 följande:
    Hur fungerar bisolvon?

    Det ska vara slemlösande (används vid förkylning vanligtvis) och göra det mer "lättsimmat" för spermierna. Jag inbillar mig att mitt sekret är så trögt att det borde göra susen.
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • mamma0702
    Kravmärkt skrev 2012-04-18 19:18:16 följande:
    Det ska vara slemlösande (används vid förkylning vanligtvis) och göra det mer "lättsimmat" för spermierna. Jag inbillar mig att mitt sekret är så trögt att det borde göra susen.
    spelar det roll om man tar flytande eller tabletter ?
    Oliver 20070210
  • Rebster

    Jag fick fel datum i listan så ändrade lite. Hoppas 2012, håller tummarna för dig. Segt med kräksjuka Nellin, krya!

    BIM-lista Hjärta

    April

    2/4: Nellin, försök 13, första barnet 
    20/4: 72dagar, försökt (13+)8 månader, andra barnet 
    21/4: JZ79, försök 10, första barnet 
    21/4: Stora My, försök 9, tredje barnet. 
    22/4: Hoppas2012, försök 8, första barnet

    Maj 
     
    1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet
    7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet
    10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 
    11/5: Rebster, försök 8, första barnet
    12/5 mamma0702,försök 8,andra barnet 
    15/5: cindy03 (första försöket efter missfall) 
    3:e barnet 16/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet

  • Kravmärkt
    mamma0702 skrev 2012-04-18 19:29:38 följande:
    spelar det roll om man tar flytande eller tabletter ?
    Oliver 20070210

    Det tror jag inte. Jag tog tabletter men vet andra som tagit flytande. Ger nog samma verkan kan jag tänka.
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-18 20:20:45 följande:
    Är så trött på denna skiten! Varför varför varenda jävla månad

    Kom mensen?
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Hoppas 2012
    Kravmärkt skrev 2012-04-18 20:40:01 följande:
    Det tror jag inte. Jag tog tabletter men vet andra som tagit flytande. Ger nog samma verkan kan jag tänka.
    Kom mensen?
    Nej ingen mens än, fick spottings och vet vad det betyder.
  • Kravmärkt
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-18 20:40:49 följande:
    Nej ingen mens än, fick spottings och vet vad det betyder.

    Usch va trist. Men du kan ju inte vara hundraprocentigt säker än. Men jag förstår att det känns kört
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus