• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt

    Aaster och mammave - beklagar era missfall nu håller vi tummarna att mensen kommer igång om inte så länge så ni kan försöka igen.

    72dagar - Skönt att få tabletterna utskrivna i alla fall, trots att det var ett rätt tråkigt besked. Kommer du få gå på uppföljningsul när det närmar sig tid för äl? Så ni ser om det ger någon verkan?

    Själv är jag på dag 3 nu och väntar bara på att tiden ska gå. Så fort äl är i krokarna så skriver jag in trolig BIM sen börjar letandet efter symptom igen


    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Kravmärkt
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-05-02 18:30:37 följande:
    BIM-8 och väntan är lång



    Spännande!!
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • BaPumba
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-02 11:09:20 följande:
    Update girls:

    Pratade med en trevlig BM som kollade allt samt gjorde VUL. Hon sa att allt såg helt perfekt ut och där fanns även ägg på G.

    Häftigt att se det på skärmen. Känns så skönt när hon använde ordet perfekt, lättad!



    Härligt att det såg bra ut, t.o.m. perfekt! :)
  • Hoppas 2012
    mammave skrev 2012-05-02 18:27:35 följande:
    Jo, nu mår jag bra. Dock lite trött. Nu känns det som man kan gå vidare, förut bara väntade jag hela tiden på nästa vul och sen på att det skulle börja blöda. Så det har varit en jobbig väntan och nu är det äntligen över.

    Hoppas2012: Det är bara att köra på då om ägg är på G :)
    Kram till dig, du är stark!

    Hade sex senast inatt så är så trött så hoppar idag :) får ta igen imorgon
  • Hoppas 2012
    Solrosen 83 skrev 2012-05-02 18:44:42 följande:
    Vad skönt för dig att få höra att allt ser perfekt ut! Vad bra att de var en trevlig BM med tanke på din känsla du fick när du ringde och beställde tiden.

    Håller alla tummar jag har för att det tar sig för dig nu.
    Tack snälla!
    Precis, gyn kändes bä'ttre än hon jag pratade med :)
    BaPumba skrev 2012-05-02 23:13:22 följande:
    Härligt att det såg bra ut, t.o.m. perfekt! :)
    Ja lättnad :) att man fick se ägg och så...
  • Ciccie86

    Nu har det snart gått en månad sedan jag lämnade de första testerna och 10 dagar sedan de andra testerna.. Nu inväntar jag svar.. Kommer de ringa? Skicka brev? Kalla till nytt möte? Jag har ingen aning, men orkar Inte vänta så jag tänker försöka ringa idag :) Vill veta.. Sista här idag, allt verkar ha förkortats rejält tack vara BDG.. Har nog aldrig haft sån här sparsam menstruation :p 4 dagar med väldigt lite.. Så from imorgon tar vi nya tag och myser på! Försök 13 i ordningen (hujedamej vad länge det känns)..Eftersom jag inte vet om och när jag har ÄL så får vi försöka täcka upp hela cykeln ;) jag har en vän som har ÄL två dagar innan mens, och hon har nu lyckats bli gravid med sitt andra barn :) så det finns hopp!

    Stor kram till er alla!

  • mammave
    mamma0702 skrev 2012-05-02 20:49:49 följande:
    Fick just veta att en fd. arbetskamrat väntar barn..igen..min första tanke var ÅNEJ! Hon är en sån som blir gravid väldigt lätt..efter bara nån månad..

    Såklart önskar jag henne all lycka men det känns ju, det vet ju ni oxå..
    Förstår precis.
    72dagar skrev 2012-05-02 19:22:03 följande:
    Fått resultat av blodproven, har inte haft äl. Blir nu två varv med trippeldos pergo.
    Skönt att det finns hjälp att få iaf. Då borde det ju komma igång med ÄL.

    Hoppas2012: det är nog ingen fara att inte ha sex varje dag :P
  • mamma0702

    hmm..brukar oftast inte "leta" symptom men idag har det lixom huggit till i magen lite då och då under hela dagen..molande värk oxå till o från.. har ju ingen koll på äl denna månad men den borde ha varit ev i söndags kanske..inte idag tror jag men den kanske är sen ..brukar inte känna av äl annars.

    jaja det visar sig..har en vecka drygt kvar till Bim (tror jag)


    Oliver 20070210
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus