• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012
    Inelg skrev 2012-05-10 08:36:43 följande:
    Hoppas. JaaaaaaaaaaaaAaaa. E faktiskt lite nervös. Fy tänk om det inte syns nåt där imorgon??? Va fan gör man då?
    Imorgon?
    Du ska ju testa i eftermiddag :)

    Jag förstår du är nervös men du kan inte göra mer än att testa så hjälper vi dig att se, vi håller tummarna!
    ÄL 6 maj, BIM 20-21 maj, 9:e försöket, första barnet
  • cindy03
    Adnil76 skrev 2012-05-10 06:56:13 följande:
    JAG ÄR OCKSÅ GRAVID!!!! :) tog test idag på morgonen. Solklara! Lägger upp under dagen. Tjoho!!!

    åååååå GRATTIS!!!!!Skrattande
  • Kravmärkt
    Adnil76 skrev 2012-05-10 06:56:13 följande:
    JAG ÄR OCKSÅ GRAVID!!!! :) tog test idag på morgonen. Solklara! Lägger upp under dagen. Tjoho!!!

    Men grattis!! Fasen va kul nu har vi två plus på kort tid i tråden, underbart!
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Kravmärkt

    BIM-lista Maj 2/5: Nellin, försök 13, första barnet 1/5: yca6pe91, försök 8, första barnet 7/5: Adnil76, försök 11, andra barnet 10/5: AnnaJosefine, försök 8, andra barnet 11/5: Inelg, Försök 6, andra barnet 12/5 mamma0702, försök 8, andra barnet 14/5: kanske 4a, försök 10, fjärde barnet 18/5 JZ79, försök 11, första barnet 20-21/5 Hoppas 2012, försök 9, första barnet 22/5 Stora My, försök 10, tredje barnet 28/5 Kravmärkt, försök 1 efter avbrytande, andra barnet Varsågod att ändra för er som plussat!


    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Nellin

    Nämen! Ett till plus i tråden denna vecka! Grattis Adnil! Jag blir så himla glad för din skull!
    Tänk hörrni, om detta är månaden då det tar fart i tråden. Nu hoppas vi på fler plus för er andra!
    Nästan så jag blir sugen på att försöka själv denna månad nu när de här vändningarna kommer, men jag ska nog trots allt låta bli, för den psykiska hälsans skull.

    Men jag håller stenhårt tummarna för att Adnils och Inelgs plus stannar kvar, och att fler dyker upp inom kort!

    Heja heja heja!
    Vilken bra start på våren/sommaren! 

  • Inelg
    Adnil76 skrev 2012-05-10 07:52:01 följande:
    Okej, här kommer bilden! 

    Hårda fakta i fallet är att jag tog Pergo mellan dag 5 och 9. Oklart när ÄL var eftersom jag varken fick helt tydliga stegringar på stickor och gyn inte kunde se säkert, men typ dag 13? Vi sexade på dag 11, 13 och 15. Jag har inga symtom (inga ömma bröst eller kissnödighet som jag hade förra grav) förutom utebliven PMS :) Känner mig energisk, fokuserad och glaaaad!!! Nu är det bara att hålla tummarna för att den/det stannar kvar.

     


    Awsomness!!!
  • Inelg
    72dagar skrev 2012-05-10 08:39:47 följande:
    Grattis adnil och inelg!!!
    Kul med plus i vår tråd!!!

    Hoppas, låter ju lite lovande!

    Mammave, dags att kontakta gyn kanske?

    Dag 4 med provera.
    Ja det var på tiden måste jag säga att nån plussade här, har gått lite segt.. Kan man uppdatera listan?
    Finns det nån?
  • Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-10 08:56:35 följande:
    Imorgon?
    Du ska ju testa i eftermiddag :)

    Jag förstår du är nervös men du kan inte göra mer än att testa så hjälper vi dig att se, vi håller tummarna!
    Ja jag menade idag såklart. Du vet nattjobbare, mixes the days up :)
  • Inelg

    TJEEJJJJEEEERRRRRRR.. Dagens test !!! BIM -1. Ingen mens i sikte!
    Har just vaknat! Ska man våga sig på ett Digitalt ännu? eller bara slöseri på pengar?  Jag har ett digitalt hemma..





Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus