• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Söndermarken, det går inte att gå in på din sida. Det kommer upp en ruta där det står att verifiering krävs, att man måste ange användarnamn och lösenord. Men det funkar ändå inte... Ska det vara så?

  • Söndermarken
    Nellin skrev 2012-08-21 17:01:21 följande:
    Söndermarken, det går inte att gå in på din sida. Det kommer upp en ruta där det står att verifiering krävs, att man måste ange användarnamn och lösenord. Men det funkar ändå inte... Ska det vara så?

    Oj nej så hade jag inte tänkt att det skulle vara skall genast ändra :)
    www.hallegårde.se
  • Söndermarken
    Nellin skrev 2012-08-21 16:59:49 följande:
    Tjena TS! Här finns det massor av godingar kvar! :)
    Humören går upp och ner här i tråden, men stödet är alltid på topp!

    Kul att du kikar in!
    Vad händer i livet? Hur mår du?

    Kram! 

    Så fint att det finns lite 'orginalare" kvar

    Jag är ännu ogravid, vi försöker inte aktivt längre men skyddar oss inte heller, bölar en skvätt när jag får mens om känner mig lite uppgiven varje gång någon meddelar att de är gravida.
    Men allt annat i livet är toppen, fullt upp med att planera värsta 30 årsdagen för min blivande. :)
    www.hallegårde.se
  • Nellin
    Söndermarken skrev 2012-08-21 17:17:00 följande:

    Så fint att det finns lite 'orginalare" kvar

    Jag är ännu ogravid, vi försöker inte aktivt längre men skyddar oss inte heller, bölar en skvätt när jag får mens om känner mig lite uppgiven varje gång någon meddelar att de är gravida.
    Men allt annat i livet är toppen, fullt upp med att planera värsta 30 årsdagen för min blivande. :)
    Okej, skönt att allt det andra är toppen!
    Hur var det nu, är ni under utredning / behandling? Vad är planerna?

    Spännande med 30-årsdag! :)
    Hoppas 2012 skrev 2012-08-21 17:13:31 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni?
    BIM-5 här! Har haft mensvärk sedan i lördags och vet inte om jag törs hoppas någonting. Utredning på G, första läkarbesöket är gjort. :)

    Hur mår du?! Hur går det med allt?
     
  • mamma0702

    Tyvärr så börjar jag känna lite molande småvärk ibland .. Fan! Trodde verkligen på denna månad :( men än är det inte kört förstås men hoppet försvann ..

  • Nellin
    mamma0702 skrev 2012-08-21 17:25:00 följande:
    Tyvärr så börjar jag känna lite molande småvärk ibland .. Fan! Trodde verkligen på denna månad :( men än är det inte kört förstås men hoppet försvann ..
    Är det i övermorgon som gäller?
    Man kan ju alltid hoppas ända tills mensen dyker upp, men jag förstår att du tvivlar när molandet kommer. Man känner ju ofta på sig. Jag håller i alla fall tummarna.

    Molvärk har man ju faktiskt när man är gravid också. 
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus