• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt
    72dagar skrev 2012-08-26 20:04:27 följande:
    När vi skulle ha sonen köpte vi en örontemp. Den hoppade upp och ner hej vilt. Nu kör vi rumpterm på honom och under tungan (med annan) på oss.

    Hahah kan inte låta bli att skratta när du skriver (med en annan) Det var ju för väl om man säger så..
  • Em me
    Rebster skrev 2012-08-26 20:35:58 följande:
    Hm, är du stressad? ÄL kan bli försenad om man är väldigt stressad under en period och då har iallafall jag fått förskjuten ÄL. En gång när jag var magsjuk blev min äl också förskjuten.

    Fortsätt testa och se om den kanske kommer senare, annars kanske du hoppar över äl den här månaden. Man gör ju det tyvärr ibland...



    Jag har varit stressad, men har sagt upp mig och är inne på sista veckan nu. Så vill inte påstå att jag varit stressad sen semestern.. Men varför ser alla tester lika dana ut.. Inget som är starkare eller helt blankt.. Idag är en sån dag då jag tror att jag inte kan bli gravid och att något är fel.. Har tänkt ringa om utredning men ska jobba lite på ett annat ställe nu när jag sagt upp mig så känns så dumt om jag ska ta ledigt de första jag gör... För låt för allt negativt, men har ingen att ösa ut den över förutom sambon och de han är så snäll och tar hand om mig så vill ju inte ösa massa över honom( fast till slut blir de nog så ändå)
  • Rebster
    Em me skrev 2012-08-26 20:49:33 följande:


    Jag har varit stressad, men har sagt upp mig och är inne på sista veckan nu. Så vill inte påstå att jag varit stressad sen semestern.. Men varför ser alla tester lika dana ut.. Inget som är starkare eller helt blankt.. Idag är en sån dag då jag tror att jag inte kan bli gravid och att något är fel.. Har tänkt ringa om utredning men ska jobba lite på ett annat ställe nu när jag sagt upp mig så känns så dumt om jag ska ta ledigt de första jag gör... För låt för allt negativt, men har ingen att ösa ut den över förutom sambon och de han är så snäll och tar hand om mig så vill ju inte ösa massa över honom( fast till slut blir de nog så ändå)
    Ok...Du får kanske en senare stegring, ibland konstrar sig kroppen utan att man vet varför. Man får dippar när man känner att det aldrig kommer att funka, så har alla här inne känt. Sen kommer en period när man känner sig mer peppad igen och känner sig säker på att man kommer bli gravid.
    När man börjar med en utredning behöver du inte ta ledigt hela dagar, vårt första möte tog en timma. Det måste man vara borta på ibland, säg att du ska till läkaren.
  • JZ79

    Go´kväll tjejer Glad
    Idag fick jag såhär på em:



    Å såhär kl 20:


    Åh va händer? Jo jag måste dra iväg till en väninna som behövde hjälp å när jag kom hem hade maken redan somnat!! Förvånad Han ska upp å jobba kl 4.30 imorgon, så jag får väl helt enkelt vakna då jag också å erbjuda honom en snabbis innan jobbet {#emotions_dlg.djavulsk}

    Äl kom för övrig 2 dagar tidigare än beräknat..
  • Pastell

    JZ79: Men åh, ni hinner nog få till att ändå Ni har ju några dagar på er, iallafall 2 hehe.

  • JZ79
    Pastell skrev 2012-08-26 21:10:27 följande:
    JZ79: Men åh, ni hinner nog få till att ändå Ni har ju några dagar på er, iallafall 2 hehe.
    Hoppas det..Mannen arbetar på ett bygge just nu som betongarbetare så efter jobb är han inte mycket att ha. Han är helt slut. Får helt enkelt bli en snabbis imorgon bitti Flört
  • Pastell
    JZ79 skrev 2012-08-26 21:15:07 följande:
    Hoppas det..Mannen arbetar på ett bygge just nu som betongarbetare så efter jobb är han inte mycket att ha. Han är helt slut. Får helt enkelt bli en snabbis imorgon bitti Flört
    Haha då förstår jag att han är trött. Min sambo jobbar inom industri och har ibland en hel del tunga dagar och lyft. Han är inte heller särskilt pigg jämt efter jobbet. Men vem brukar vara det
  • Pastell

    Fick själv till att två gånger ikväll haha pga att sambon varit borta och ena gången gjorde det så förbannat ONT i äggstocken när han...harkel...kom, så jag trodde jag skulle dö. Det var flera år sen det hände sist Tyst

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus