• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Stora My

    Rebster: Å så roligt. Grattis!
    Jag var lite lur på det här innan när du skrev något, men sen trodde du ju inte själv att du haft äl så jag sa inget om det. Hur länge hade ni försökt nu?

  • Ella82

    Hej tjejer :) Jag får förslka läsa ikapp i eftermiddag. Så mycket ni skrivit:) Grattis till er som plussat :) Här händer inte mycket... Skulle haft mens i fredags...så jag är väl sen i 4 dagar nu. Har fortf ont i magen på kvällarna och massa flytning. Fortf inget plus...men jag har inte testat sedsn i söndags. Har åkt hem till mor och far för att bo där några dagar :P sååå skönt att komma ut i skogen igen :) och så gott jag sover! :)

  • Kravmärkt
    Rebster skrev 2012-08-28 06:44:15 följande:
    Åh herregud tjejer, jag är gravid...är i chock och började tokgrina när strecket kom upp. Jag som inte hade äl denna månaden trodde jag... ÄNTLIGEN!

    Men är det sant??!!! Fy fan va härligt, guuud så glad jag blir!!! Största kramen till dig!!!
  • Hoppas 2012
    Ciccie86 skrev 2012-08-27 23:42:19 följande:
    Oj vad mycket det var att läsa igen.. Har inte varit inne sedan igår morse..
    Dag 11 i cykeln idag.. Har legat på sjukhus ett dygn pga andningssvårigheter ock värk i lungorna. Visade sig att jag har en virus infektion i lungor och luftvägar. Så nu är det massa medicin och sjukskriven en vecka till :/ Usch vad livet är trist ibland. Kram på er
    Men din stackare! Hoppas du vilar ordentligt och blir bättre snart!
    Rebster skrev 2012-08-28 06:44:15 följande:
    Åh herregud tjejer, jag är gravid...är i chock och började tokgrina när strecket kom upp. Jag som inte hade äl denna månaden trodde jag... ÄNTLIGEN!
    Jaaaaaa grattis!
    Bild?

    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Solrosen 83
    Rebster skrev 2012-08-28 06:44:15 följande:
    Åh herregud tjejer, jag är gravid...är i chock och började tokgrina när strecket kom upp. Jag som inte hade äl denna månaden trodde jag... ÄNTLIGEN!



    Grattis!!!! Vad kul!
  • Två döttrar och en son
    Rebster skrev 2012-08-28 06:44:15 följande:
    Åh herregud tjejer, jag är gravid...är i chock och började tokgrina när strecket kom upp. Jag som inte hade äl denna månaden trodde jag... ÄNTLIGEN!
    Woho!!!!!! Solig
    HÄRLIGT!!!!!! Skrattande

    Ja vad är det de säger nu igen....... när man MINST anar det så kommer det!! Flört

    Stort GRATTIS till Plus Rebster!!! Glad

    (När hade du bim?) 

           
  • Två döttrar och en son
    Rebster skrev 2012-08-28 06:54:54 följande:
    Det tog sig på årsdagen så exakt tolv försök!

    Det är inget ovanligt.

    Han du spola äggledarna?  
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus