• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Pastell
    cindy03 skrev 2012-09-04 21:05:48 följande:
    skulle ha haft min mens på fredag eller lördag men den jädrans tanten fick för sig att komma igårFörvånad har aldrig hänt mig tidigare....

    Ska det krångla ska det tydligen krångla ordentligt!!Demon
    Usch ja. Beklagar tanten, den hälsade på här med idag  

    Idag har verkligen varit en pissdag för mig, har gråtit halva kvällen idag pga värdelöshetskänslor. Att jag är så dålig som inte ens kan bli gravid,det är ju mig det är fel på och allt är bara åt helvete idag. Sen ska jag börja praktik på måndag vilket jag är lite orolig över också, om man får ok handledare osv.
  • Kravmärkt
    Pastell skrev 2012-09-04 21:49:58 följande:
    Usch ja. Beklagar tanten, den hälsade på här med idag  

    Idag har verkligen varit en pissdag för mig, har gråtit halva kvällen idag pga värdelöshetskänslor. Att jag är så dålig som inte ens kan bli gravid,det är ju mig det är fel på och allt är bara åt helvete idag. Sen ska jag börja praktik på måndag vilket jag är lite orolig över också, om man får ok handledare osv.

    Du är väl inte värdelös heller! Skickar en stor varm kram åt ditt håll, jag håller mina tummar hårt för dig
  • Pastell
    Kravmärkt skrev 2012-09-04 22:02:22 följande:

    Du är väl inte värdelös heller! Skickar en stor varm kram åt ditt håll, jag håller mina tummar hårt för dig
    Tack, detsamma! Kram
  • JZ79
    Pastel, fy fan för mensen Skrikandes Många kramar till dig!! Å du är inte alls värdelös! Så får du inte tänka gumman, KRAM Hjärta{#emotions_dlg.flower}Malin, det är en skön känsla när utredning äntligen är bokad! Lycka till! SoligNellin, välkommen hem!! Wow vilken snabb tid SkrattandeCindy, va tröttsamt när kroppen krånglar! Mens är skit! Skrikandes Kram!! {#emotions_dlg.flower}72dagar, va bra att du fick puregon utskrivet!! Det är en spruta eller? (inte helt insatt i det där...)
  • Ciccie86

    Skönt att ni fått tid för utredning Nellin :) Snabbt det gick! :)
    Ena dagen vill jag fortsätta med utredningen på en gång, andra dagen vill jag vänta pga allt med rehab etc.. Vet inte riktigt hur vi ska göra :/ Måste ta ett riktigt snack med sambon :) Känner mig stressad över att det gått 17 månader och att jag aldrig blivit gravid plus att alla vänner har barn eller är gravida. Men samtidigt känner jag mig lite mig lite lugn då jag bara är 26 år.. Måste nog ta ett prat med sambon :) Kram på er

  • Vårväntanochlängtan

    Mensen verkar snart vara slut, har haft blandade känslor de senaste dagarna huruvida jag orkar försöka fortsätta med nederlag efter nederlag.
    När man träffar vänner som blivit gravida på en gång så är det precis som allting ställs på sin spets och jag har väl tappat lite motivation. Det känns ju ändå som det aldrig blir vår turRynkar på näsan 
    En annan del av mig ser ju hur ni som försökt längre kämpar på och jag läser om människor är plussen kanske kommer efter 3-4 års väntan och inser att det verkligen inte är kört för vår del.{#emotions_dlg.flower}
    Får väl jobba på med vikt och träning och försöka tänka att skulle det bli plus under tiden så är det världens bästa bonus

  • cindy03

    ja mens är skit!! Hinner med ett bim till denna månad men allt börja kännas hopplöst!! Har försökt sen juni 2011 och mitt missfall var för 6 månader sen!, Ja det är jätte jobbigt nu!!

  • Malin1988

    Har ni några tips om VAD jag kan be om på första besöket vid utredning idag? Provtagningar,tabletter, behandlingar? Vad som helst? Vill inte gå därifrån och känna att jag inte har fått ut något av besöket.

  • Två döttrar och en son
    Malin1988 skrev 2012-09-05 09:49:34 följande:
    Har ni några tips om VAD jag kan be om på första besöket vid utredning idag? Provtagningar,tabletter, behandlingar? Vad som helst? Vill inte gå därifrån och känna att jag inte har fått ut något av besöket.

    Prov på TSH.
    Spermieprov.

    Sen beror det ju på om du har egen ägglossning. Då är ju inte beh för det aktuell.
    Och ni har fått ett positivt gravtest tidigare?
    Isåfall är det ju inte aktuellt med kontraströntgen av äggledarna heller med största sannolikhet.
    För du har inte haft infektion i underlivet (livmoder eller äggledare)?
         
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus