• Äldre 19 Dec 12:01
    1497927 visningar
    23482 svar
    23482
    1497927

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 4 Jul 22:13

    Jösses va gott det lät Maramina!

    JZ - Skönt att vikten håller sig! Vår klinik är inte öppen på sommaren, den har semesterstängt i några veckor men behandlingar pågår. Vi fick en tid i augusti just för att juni och juli tar de inte emot oss...

  • Äldre 4 Jul 22:27
    BaPumba skrev 2013-07-04 21:54:39 följande:
    Mmmm det där lät otroligt smarrigt! Jag ÄLSKAR crème de balsamico. Och chèvre.

    Lillnosen skrev 2013-07-04 22:13:28 följande:
    Jösses va gott det lät Maramina!

    JZ - Skönt att vikten håller sig! Vår klinik är inte öppen på sommaren, den har semesterstängt i några veckor men behandlingar pågår. Vi fick en tid i augusti just för att juni och juli tar de inte emot oss...



    Då tycker jag att ni ska ta och ta det i helgen tillsammans med ett glas gott vin till. Den är superbra för då får man ju in jordgubbarna redan till förrätten om man nu vill ha sådan ;) Ät gärna för mig med, vi är uppe i Värmland och umgås med släkten för tillfället och maten tycks redan vara bestämd sedan lång tid tillbaka.
  • Äldre 5 Jul 07:02

    Otålig: Vilka fina små pojkar, hoppar allt kommer gå väl, roligt att läsa om dem.

  • Äldre 5 Jul 08:06

    Jag glömde skriva med ruccola ovan!

  • Äldre 5 Jul 08:17

    Jz vilket fint!!!

    Madelaiine: nej spontangraviditet. Man vet inte säkert men det kan ha berott på en infektion..

  • Äldre 5 Jul 09:25

    Nu skall fröken minsann ta tag i vikten,(ja för hundrade gången eller nåt)...

    Jag har mycket problem med magen oxå och det brukar bli bättre om jag utesluter kolhydrater, så nu blir det lchf nu framöver, inte strikt men iallafall till grund, socker och snabba kolhydrater är min fälla och jag vill att det skall gå och bryta för jag blir piggare utan..

    Tredje dagen nu , tappat 1 kg redan och har just nu ett BMI på 37,7 (!!!!!!!!!!!!!!!) redan gått upp ett par kilo efter bröllopet och innan dess hade jag gått ner kg...är en riktig liten köttbulle =)

  • Äldre 5 Jul 09:56
    Maramina skrev 2013-07-05 08:06:32 följande:
    Jag glömde skriva med ruccola ovan!



    Nu blev det genast ännu bättre Jag har gjort precis sån sallad innan, både min och sambons favorit, fast rödbetor istället för jordgubbar. Och "hemgjord" creme balsamico som görs på balsamicovinäger, honung och olivolja.
  • Äldre 5 Jul 13:09
    JZ79 skrev 2013-07-04 18:57:02 följande:
    Idag kom min födelsedagspresent med posten, beställt ett smycke till mig sjävl

    Låt mig presentera BARNLÄNGTANSMYCKET

    Framsida:


    Baksida:



    Åh så fint!
  • Äldre 5 Jul 13:10
    kanske 4a skrev 2013-07-04 13:36:27 följande:
    Idag firar vi 15 år som gifta. Det som för några generationer sedan nästan var en självklarhet, känns idag som en bedrift. Det blir dock inte så mycket firande idag, jag ska baka bullar tänkte jag till mannen kommer hem. Men han ska iväg ikväll med sonen så jag vet inte om vi hinner fika ens :) Dessto mer firande blir det v 30 när vi åker till Prag utan barn Skrattande

    Gratulerar! Prag är en underbar stad, där friade min man :)
  • Äldre 5 Jul 13:15

    Ja den jävliga mensen kom igen...känns så himla trist! Snart har mensen varit tillbaka 1 år och vi vill ju klara detta själv som "alla" andra men det kanske inte blir så Rynkar på näsan Har börjar blogga lite så ni får gärna kika in där, hoppas ni får en fin helg!

    waitingforababy.blogg.se/

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus