• Äldre 19 Dec 12:01
    1499859 visningar
    23482 svar
    23482
    1499859

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 15 Dec 23:46

    Ah Sondermarken jag ar sa ledsen for er skulle, sa hemskt orattvist!!

  • Äldre 16 Dec 08:47

    Nej Söndermarken det var ju inte så det skulle gå. Känns ju surt att ha haft det lilla livet i några veckor och sen är allt bara borta.. Svårt att tänka sig in i men vet hur orolig jag själv var i dessa kritiska veckor. Sänder över styrkekramar till dig.

  • Äldre 16 Dec 10:05

    Fytusan så sorgligt Söndermarken.

    mår uselt idag. Trodde det skulle bli lättare allt eftersom dagarna går men det gör bara ont, ont. Inte blir saken bättre av att mannens kusin fick sitt andra barn igår. Kvinnan han fick barnet med har 3 barn sedan tidigare förhållande. Hon fick allts sitt femte barn. De bråkar jämt, är oense om allt och relationen saknar fullständigt kärlek. Kvinnan har dessutom knappt jobbat en dag i sitt liv och sa på riktigt till mig en gång att "ekonomin inte ska avgöra om man ska skaffa barn"

  • Äldre 16 Dec 10:38

    Å vad tråkigt Söndermarken! :(( Varför kan inte miraklen få fortsätta vara mirakel.

    Wittra jag mådde också väldigt dåligt i några veckor efter mitt första ivf. Det är helt normalt att inte känna sig stark och hoppfull såhär direkt. Så småningom kommer det. Tänkte på det du skrev i sista inlägget nu, om den som fått sitt femte barn. Det visar klart och tydligt att barn inte måste göra en lycklig, eller hur? Vi som hänger i den här tråden har iaf i de flesta fall starka fina relationer till våra partners. Vi har kärlek, tålamod, förståelse, någon som står vid ens sida i kampen. Det tycker jag är viktigt att inte glömma mitt i sorgen. Jag skulle ärligt inte vilja byta bort min och min mans barnlösa men fina relation mot fem ungar och en olycklig relation.

  • Äldre 16 Dec 11:19

    Calabalic; jovisst kan man se det så. Förstår bara inte varför såna människor får barn på barn. Som skiter i allt inte vårdar kärlek, inte ser till att ta ekonomiskt ansvar eller någonting.

    Jag vill bara sova. Sova är så skönt. Då slipper jag hantera alla känslor. Men så fort jag vaknarså väller ångesten över mig.

  • Äldre 16 Dec 23:37

    Sondermarken: Fick ni nan chans att gora nagra tester efter missfallet, jag vet inte vad det heter pa svenska men pa engelska heter det karyotype sa man kan kolla vad misssfallet beror pa?

  • Äldre 17 Dec 00:43

    Jennso: nej nåt sånt blev jag inte erbjuden, har jag aldrig hört om ?

  • Äldre 17 Dec 07:13

    Söndermarken, så ledsen för din skull

    Hur många mf har du haft? Hag har hört att man har rätt till missfallsutredning efter 3 st. En del får efter det blodförtunnande medicin vid nästa försök. Beroende på vart du bor.. Inte alla läkare som vill testa, men vet en del som fått hjälp med det i Sverige. Kram!!


  • Äldre 17 Dec 07:46

    Har haft 4 som jag vet om.

    Ett "vanligt" förra hösten, två utomkveds varav ett ledde till operation och nu detta som väl oxå var ett vanligt. Jag är ju redan inne i ivfkarusellen gör de sånt då?

    Denna har helt klart tagit hårdast på mig, 3 :e dagen hemma nu så länge var jag inte ens hemma när jag opererade mig och de andra två var jag inte hemma alls.

    När min man frågade i morse om jag orkade jobba bara grinar jag :(

  • Äldre 17 Dec 07:48

    Tror det blev lixom dubbeldos denna gången, hade precis repar mig efter det totala ivfmisslyckandet så kom det här, orka vara så besviken två gånger per besök :(

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus