• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79

    Solrosen, jobbigt när kroppen bråkar Hoppas du får klartecken att börja med Pergo snarast. Kram!

    Söndermarken, jag kommer testa på onsdag 6/5. Blodprov, tror inte jag kommer kissa på sticka..så jäkla less på negativa stickor. Vill bara att tiden ska gå snabbt, jag vill veta


  • Solrosen 83

    Blir pergostart på fredag!! Snabbare än tänkt men skönt att slippa vänta. Nu är det bara att hålla tummarna att det blir äl av det igen som sist.

  • Gweny

    Dakine>> skönt allt såg bra ut!

    hallonbacken>> åh så bra, hoppas allt går super nu.

    solrosen83>> så bra att få börja på fredag redan, håller tummarna!

    JZ79>> Jag tycker tiden fram till TD står still nästan, men du vet att vi hoppas och tror på att ni ska få lyckas nu!

    Själv så ska jag börja med provera imorgon och börja ställa in kroppen för FET. Fick med flera kartonger mediciner hem från apoteket i veckan, tur det inget kostar.

  • Jennso

    Hallonbacken: Va skont att du har fatt ett datum for FET, jag hoppas verkligen att det funkar for er den har gangen.

    Solrosen: Jobbigt nar man inte riktigt vet var man har kroppen men skont med start pa fredag iallafall

    Gweny: Lycka till.

    Jag hade FET I mandags av tre blasocysts och tycker redan att det ar jobbigt att vanta in resultatet. Det ar sa svart att halla sig postov nar man gatt igenom tre cyklar och inte sett ett enda plus pa drygt fyra ar.

  • JZ79

    Hallonbacken, wiiho va gött! Nu är vi några ruvare på G

    Solrosen, skönt att du får starta direkt! Kollar de med vul och får du ta äl-spruta? Vet att någon i tråden gjorde så..men verkar som läkarna gör lite olika när det gäller pergo.

    Gweny, skönt att vara på G igen!

    Jennso, ja tiden går långsamt..Försöker hitta på saker, men samtidigt är jag så komatrött efter jobb att jag inte orkar mycket mer än ligga på soffan och känna efter symtom


  • Solrosen 83

    JZ79: De kollar med VUL men sen får äl ske av sig själv. Min läkare sa att kontrollen är ju mest för att de är skyldiga att upplysa mig om det är flera ägg på g så vi själva kan ta beslutet om vi vill försöka även om flera mognar. Vanligtvis brukar man ju komma på VUL runt cd 11 har jag för mig men då vi vet sedan mina tidigare behandlingar att min äl kommer sent runt cd 20 varje gång så ska jag inte dit förrän runt cd 18

  • hallonbacken

    Jag hoppas verkligen på denna gången för oss! Är nästan rädd för att jag hoppas och tror för mycket på det för jag vet inte riktigt hur jag ska hantera om det inte går vägen.
    Jag och min kille ska gifta oss i början på juni och vi vet om att det kommer att vara (minst) fem gravida (!) där samt två spädbarn som är typ 2 månader gamla.. Vi kände i vintras att vi ville ha något annat att se fram emot och fokusera på än barn så då bestämde vi oss för att gifta oss. Innan har vi alltid sagt att barn är prioriterat men nu när det inte har gått som vi har velat så blir det bröllop istället, vilket så klart är jättekul även om vi vet om "anledningen" till att det blev just nu. Detta gör ju det extra jobbigt när "alla andra" lyckas få barn och kommer att vara gravida på vårt bröllop.  Av denna anledningen vill jag ju väldigt gärna att vi också har lyckats tills dess. 

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus