• Äldre 19 Dec 12:01
    1498043 visningar
    23482 svar
    23482
    1498043

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 7 May 20:28

    Jenso, tänker på dig och håller tummarna inför morgondagen

    TACK alla för era grattis Vi är överväldigade här hemma och har nog inte riktigt förstått än.. Kram och tack för allt stöd


  • JA JZ Äntligen!!! Helt otroligt mycket grattis! {#emotions_dlg.flower}GravidNalle
  • Äldre 8 May 14:48

    Helt fantastiskt!
    GRATTIS JZ!


  • Äldre 10 May 12:08
    JZ79 skrev 2015-05-07 20:28:17 följande:

    Jenso, tänker på dig och håller tummarna inför morgondagen

    TACK alla för era grattis Vi är överväldigade här hemma och har nog inte riktigt förstått än.. Kram och tack för allt stöd


    Ni får suga på karamellen! vad sa din man när du visa? helt fantastiskt kul!
  • Äldre 10 May 12:39

    Gweny, strecket kom direkt så han såg på mitt ansikte att det va positivt innan han såg testet. Varken han eller jag trodde knappt det var sant och vi skojade om det är alltså såhär ett positivt test ser ut


  • Äldre 10 May 16:37
  • Äldre 12 May 20:27

    Vet ni vad Jag är supergravid!!
    Hcg har nu ökat till 2818 IE/L Förvånad
    Vul om ca 2 veckor, vi längtar!! Hjärta


  • Äldre 12 May 22:18

    Åh så himla bra JZ! Det är verkligen eran tur nu! Förstår att ni längtar ihjäl er till VUL :D

  • Äldre 12 May 22:52

    Härliga nyheter JZ!

  • Äldre 13 May 13:12

    Varit på vul idag för att kolla status under min pergobehandling. De kunde inte se någon ledande äggblåsa alls tyvärr så antingen har jag inte svarat på behandlingen eller så har jag redan haft äl.

    Starka äl test mån och tis (dock ej helt positiva) och sen svagt idag samt en molande värk som försvann igår talar ju faktiskt för att jag haft äl. Är på cd 17 nu men fick aldrig äl innan cd 20 sist och därför la vi vul senare denna gången för att slippa komma flera gången. Men nu kanske kroppen släppt ägget tidigare.

    Vågar inte riktigt tro på att jag faktiskt haft äl så blir några dagars nervös väntan nu för att se om tempningen visar på äl.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus