• Äldre 20 Dec 11:57
    6250 visningar
    67 svar
    67
    6250

    FamiljeLivs julkalender 21/12! Vinn presentkort värt 1200:-



    Nu ni, är det inte många dagar kvar till julafton!
    Var med och öppna årets sista lucka i Familjeliv.se julkalender!

    Bakom denna lucka hittar ni ett presentkort till ett värde av 1200:- hos Amanda Egilson!
    Där kan vinnaren själv välja bland många fina smycken!

    Vill du vara med och tävla?Tomte
    Bra!
    Då är det dags att ta på sig "rimmarluvan" och hjälpa tomten med julklappsrimmen!
    Tomtens dilemma är julklappen till Tomtemor!
    Han har köpt henne ett snyggt smycke men är ingen höjdare på att rimma så det får du hjälpa honom med!
    Det enda kravet tomten har är att ordet smycke måste finnas med i rimmet.

    Släpp kreativiteten lös och hjälp tomten med rimmet!Tomte

    Tävlingen pågår den 21/12 och vinnare utses av en jury.
    Vinnaren måste svara på vårt vinnarmejl inom en veckan, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Lycka till!! Solig

    Här hittar du info om tävlingen
    www.familjeliv.se/Tavla_och_vinn/1.1450511
  • Svar på tråden FamiljeLivs julkalender 21/12! Vinn presentkort värt 1200:-
  • Äldre 21 Dec 13:55
    #21

    Anton Anton du är en sann poet

  • Alma60
    Äldre 21 Dec 14:01
    #22

    ett smycke till min kära fru ordnar jag i lugn och ro
    har delat många fina klappar och är i skuld...kan inte ge henne guld 
    en ring är bättre än ingenting 

  • Äldre 21 Dec 14:11
    #23
    och skrev 2011-12-21 13:23:26 följande:
    Visst är det för min skull som du valde den organisationen? Du är bäst, Anton. Någon gris eller kanske en hund kommer att se väldigt fin ut i jul. {#emotions_dlg.flower}
    Självklart var det för din, och endast din, skull, Anneli,  jag valde Djuren Rätt som mottagare av mina prispengar. Fast i ärlighetens namn är jag en djurälskare av Guds Nåde.
     
    Även om det slinker ner en och annan fet Ostburgare.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Äldre 21 Dec 14:13
    #24

    Tråkigt att det här var sista luckan, kommer sakna tävlingen. Men det kommer kanske nästa jul igen? :)


    Milliam, 2011-07-19 <3
  • Ingen som du känner
    Äldre 21 Dec 14:22
    #25
    TapetKlister skrev 2011-12-21 14:13:19 följande:
    Tråkigt att det här var sista luckan, kommer sakna tävlingen. Men det kommer kanske nästa jul igen? :)
    Ja jag håller med det har varit roliga tävlingar!
  • Äldre 21 Dec 14:41
    #26

    Du kan detta smycke
    designa efter eget tycke 

    och alltid bära med dig dem du älskar mest
    både till vardags och till fest 

    denna klapp du alltid kommer att bära
    för att du dina kära
    alltid vill ha nära 

  • Äldre 21 Dec 14:46
    #27
    Ingen som du känner skrev 2011-12-21 14:22:10 följande:
    Ja jag håller med det har varit roliga tävlingar!
    Jag har dock mina misstankar om att dom till viss del varit riggade. Jag är helt säker på att Fru Forumvärden håller med mig. Annars hade jag vunnit 3 tävlingar redan. Minst.

    Och som alla mina trogna läsare redan vet är jag utan pris såhär långt. Inte ens ett sketet hederspris. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Äldre 21 Dec 14:59
    #28

    Leksaker till barnen är tomtens melodi,
     men nu är det tomtemor som glad för klappen ska bli.
    Han vet vad man ger till små tjejer och killar,
    men hur ska han veta vad tomtemor gillar?
    Jo se tomten han vet det mesta och kan glädja de flesta.
    Han köper ett smycke till lilla frugan och önskar en riktigt god jul i stugan.
    På julafton får han veta om klappen är i tomtemors tycke,
    men vilken tjej vill inte ha ett smycke?

  • Äldre 21 Dec 15:21
    #29
    Anton Chigurh skrev 2011-12-21 12:06:36 följande:
    Nu har jag suttit uppe hela jävla natten och rimmat så jag hoppas min själ att REDAKTIONEN tar sig i kragen och låter bästa rim vinna denna gången. Jag misstänker starkt att det varit mutor inblandade tidigare i tävlingen men tänker ha överseende med detta om jag vinner denna sista tävlingsdagen.

    Fru Forumvärden : Jag vet att du står på min sida här, så se nu för bövelen till att jag för en gångs skull får en rättvis bedömning. 

    Tack på förhand och en Riktigt God Jul till dig och din familj. 

    Ja, och så var det rimmet då :

     

    Oj vad vi skall ha kul, nu när det äntligen är Jul


    Tänk på all snö, och alla jävlar som tvingas stå i kö


    Vad härligt det är med all denna stress, känns nästan som en skadeståndsprocess


    Medans mor kokar skinka och längtar till solen, tänker pappa på en slinka och vad som finns under kjolen


     


    Mamma i köket hon steker och steker, alltmedans dom små barnen bara leker och leker


    Ack de små barnen dom är ju så kära, bara dom slutade va så vulgära


    Den rackarns lilla Moa…………har just ”lånat”Pappas M 82:a


    Systern går ut på altan och hon skriker : KOM NU, DIN LILLE FAN, så skall du få vad syster din kan…


    En gloria om Moa faktiskt strålar så bjärt, och lillebror han skrålar…..sen släpper han en fjärt


    Och Moa hon tjuter : Du å dina meriter, det var helvete va du skiter, jag sa ju att du skulle nöjt dig med bara en liter, du riskerar kollaps av all Julesnaps, högst en liter.....du vet att det biter


     


    Nåväl käre Bror, nu får det räcka med hor, för nu skall vi låtsas som vore vi en  Major


    Ladda och säkra den här smäckra Barrett, så skall du få se, vad som menas med folkvett


    Att skjuta kaliber fem-tio är bättre än porr-bio, tryck av och du känner…..dig precis som pingstvänner


    Strax börjar det dundra och lillebror undrar : På vad skall vi skjuta ??? Eller sa du besudla ???


    DIN LILLA BABIAN….DU STINKER METAN, skärp dig för satan och sikta mot skatan


    Nej, förresten, jag ångrar mig nästan, det vore sann lycke att träffa ett smycke


    Du stinker latrin, men spring nu in till mors smyckeskrin, vrålar syster, och sväljer en redig klunk brännevin


    Ta ett Guldhjärta, och sluta nu fjärta, annars skall du tamejfan snart få känna på smärta


    Och återigen, känn vilken lycke det är att få skjuta, på ett redigt Guldsmycke


    Det här var fan kul, en riktigt riktigt, underbar Jul


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     



    Klart den bästa!!! Hoppas du vinner!!!
  • Äldre 21 Dec 15:48
    #30
    finskaflikkan skrev 2011-12-21 15:21:34 följande:
    Klart den bästa!!! Hoppas du vinner!!!
    Tack, tack. Tackar så väldans.  Solig

    Efter så mycket stöd som jag fått här idag så måste REDAKTIONEN välja mitt bidrag. Medlemmarna kommer riva ner FL annars. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden FamiljeLivs julkalender 21/12! Vinn presentkort värt 1200:-