• 89Elin
    Äldre 2 Jan 22:55
    136093 visningar
    24 svar
    24
    136093

    Hur är era flytningar i början av graviditeten?

    Hej där..

    jag undrar lite hur era flytningar är i början av eran graviditet? beskriv gärna ..

    tack på förhand!   

  • Svar på tråden Hur är era flytningar i början av graviditeten?
  • Äldre 3 Jan 09:26
    #1

    Hej,

    Ja den frågan skulle jag med vilja ha svar på...

    Jag fick missfall i början av september... och ja hade inga flytningar alls ... men jag har hört andra som har hur mycket som helst...

  • Hanna3­2
    Äldre 3 Jan 09:48
    #2

    Hej!

    Jag tror jag kan vara gravid. Är lite tidigt att göra gravtest än, men jag har fått som genomskinliga och ibland lite sega flytningar ungefär som de man kan ha när man har ägglossning. Jag har tidigare varit gravid två gånger men båda slutade i tidiga missfallRynkar på näsan Jag hade inga genomskinliga flytningar i de två graviditeterna, men i den första hade jag väldigt vattniga rikliga flytningar. Så jag undrar lite över dessa sega genomskinliga flytningar som jag har nu? Är det någon mer som har sådana flytningar?

  • NiniMe
    Äldre 3 Jan 09:49
    #3

    Hade inga flytningar alls från ägglossningen och jag har inga nu heller och jag är i vecka11...


  • 89Elin
    Äldre 3 Jan 13:36
    #4

    antar att det är olika för person till person när det gäller dessa graviditets flytningar..
    jag har rätt rikligt med flytningar just nu, upptäckte även att dessa är lite smått trådiga, som vid ÄL ungefär. Dock inte helt genomskinliga.. lite mera lotion,vattniga,ljus ljus vita ? 

    någon mer som har/haft det såhär? 

  • trolle­t80
    Äldre 3 Jan 23:39
    #5

    Någon mer som känner som att det rinner men ingen mens kommer när ni väntat på BIM? Det är genomskinlig flytning bara, kan det betyda att man är gravid?

  • 89Elin
    Äldre 4 Jan 00:45
    #6
    trollet80 skrev 2012-01-03 23:39:43 följande:
    Någon mer som känner som att det rinner men ingen mens kommer när ni väntat på BIM? Det är genomskinlig flytning bara, kan det betyda att man är gravid?

    jag känner så ibland, som att det är en "bubbla" inuti som kommer ut? rinnandes typ.. är det så du menar?
  • trolle­t80
    Äldre 4 Jan 11:54
    #7

    89Elin: Exakt så!

  • 89Elin
    Äldre 4 Jan 15:57
    #8
    trollet80 skrev 2012-01-04 11:54:51 följande:
    89Elin: Exakt så!

    det får jag också känningar av ibland, känns nästan lite som när man har mens och man "mensar" på sig. alltså att det läcker igenom... hmm. är du gravid eller har några andra symtom?
  • 89Elin
    Äldre 4 Jan 15:58
    #9

    måste flytningar vara genomskinliga när man är gravid?

  • Äldre 7 Jan 14:46
    #10

    Jag vaknade i natt av att det rann, (ursäkta äckel) det var som en stor genomskinlig flytning blandat med ljusrosa blod...!!!?? Och det en vecka innan mens??? Fattar verkligen ingenting. Har inte varit med om det tidigare. 

    Hur ser en nidblödning ut? Någon som vet? 

Svar på tråden Hur är era flytningar i början av graviditeten?