• 89Elin

    Hur är era flytningar i början av graviditeten?

    Hej där..

    jag undrar lite hur era flytningar är i början av eran graviditet? beskriv gärna ..

    tack på förhand!   

  • Svar på tråden Hur är era flytningar i början av graviditeten?
  • 3 barns mamma84

    varit gravid 4 ggr och alla gångerna har mitt flytning varit som lotion som hadkräm ..
    Men NU hmm inget test tagen men nu har jag ingeting men allt annat till graviditet .
    Test blir idag *nervös*  


    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • trollet80

    Elin: Jag har inte testat om jag e gravid, men min mens är 6 dagar sen. Hoppas på plus Har andra symptom oxå. Är du gravid?

  • 89Elin
    Desiderans skrev 2012-01-08 16:17:23 följande:
    89Elin: är det sant? Hur vet du? Har du själv upplevt det? Glad

    nej har aldrig vart med om det, men det står att nidblödning kommer ca 1v efter ÄL och kan vara brun,rosa,gul flytning eller lite blod :P
  • 89Elin
    trollet80 skrev 2012-01-09 19:08:40 följande:
    Elin: Jag har inte testat om jag e gravid, men min mens är 6 dagar sen. Hoppas på plus Har andra symptom oxå. Är du gravid?
    hej!
    Min mens är 3dagar sen... jag hade ÄL runt julafton, några dagar senare fick jag en brun flytning, andra dagen blod. (i samband med molande värk i nedre magen) men det kom bara en gång sen försvann det. dagen därpå mådde jag skit illa.. spydde en natt och hade kramper till och från i magen, som hugg typ..
    ytterligare än vecka senare dvs 4jan ungefär började jag få molande värk i nedre magen igen, som en brännande, ilande känsla typ...svårt att beskriva. har mått illa till och från, är hungrig men ändå ingen matlust..

    jag gjorde ett grav test idag som visade neg, gjorde ett ÄL test också och detta visade positivt? skit konstigt.. fattar ingenting. ligger ju på bim+3 och idag fortfarande ingen mens, däremot såg jag att jag hade ÄL flytning nyss på toa. ljus lite vattnig sådan som "rå äggula"....skitlustigt...fattar inget alltså, haha..

    hur är det för dig?     
  • 3 barns mamma84
    89Elin skrev 2012-01-09 20:07:44 följande:
    hej!
    Min mens är 3dagar sen... jag hade ÄL runt julafton, några dagar senare fick jag en brun flytning, andra dagen blod. (i samband med molande värk i nedre magen) men det kom bara en gång sen försvann det. dagen därpå mådde jag skit illa.. spydde en natt och hade kramper till och från i magen, som hugg typ..
    ytterligare än vecka senare dvs 4jan ungefär började jag få molande värk i nedre magen igen, som en brännande, ilande känsla typ...svårt att beskriva. har mått illa till och från, är hungrig men ändå ingen matlust..

    jag gjorde ett grav test idag som visade neg, gjorde ett ÄL test också och detta visade positivt? skit konstigt.. fattar ingenting. ligger ju på bim+3 och idag fortfarande ingen mens, däremot såg jag att jag hade ÄL flytning nyss på toa. ljus lite vattnig sådan som "rå äggula"....skitlustigt...fattar inget alltså, haha..

    hur är det för dig?     
    Det kan bli så ..
    Jag har Äl 2 ggr på 1 månad inte alltid men ibland. 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 89Elin
    3 barns mamma84 skrev 2012-01-10 09:28:30 följande:
    Det kan bli så ..
    Jag har Äl 2 ggr på 1 månad inte alltid men ibland. 

    ja, men mensen är ju sen? mensen bör ju komma om jag inte blev befruktad förra månaden?
  • 89Elin
    Hanna32 skrev 2012-01-03 09:48:09 följande:
    Hej!

    Jag tror jag kan vara gravid. Är lite tidigt att göra gravtest än, men jag har fått som genomskinliga och ibland lite sega flytningar ungefär som de man kan ha när man har ägglossning. Jag har tidigare varit gravid två gånger men båda slutade i tidiga missfallRynkar på näsan Jag hade inga genomskinliga flytningar i de två graviditeterna, men i den första hade jag väldigt vattniga rikliga flytningar. Så jag undrar lite över dessa sega genomskinliga flytningar som jag har nu? Är det någon mer som har sådana flytningar?

    har du gjort ÄL test??? fick du positivt utslag??
  • Chinirauring

    hej, jag fick vattniga flytningar i början av min graviditet, det typ bara rann. Och testade sen plus någon vecka efter. Tyvärr slutade det i MA vecka 19 men så var det för mig. så jag tror att man kan vara gravid om man har sånna flytningar, men som sagt så e det ju olika för alla. Lycka till

  • AnnaMariaJacobsson

    Hade min ÄL för en vecka sedan enligt ÄL kalender, märker inte av när jag har den..

    Har haft smärtor i nedre delen av magen vid äggstockarna konstant 6 dagar efter eventuell befruktning.. nu en vecka efter ÄL så här jag jag fått kraftiga flytningar riktigt vita sådana..

    Har någon svar på om de är vanligt eller om de kan vara någonting speciellt?!

    Tack på förhand!


    AnnaMariaJacobsson
  • Turksnillet
    AnnaMariaJacobsson skrev 2013-08-26 01:11:45 följande:

    Hade min ÄL för en vecka sedan enligt ÄL kalender, märker inte av när jag har den..

    Har haft smärtor i nedre delen av magen vid äggstockarna konstant 6 dagar efter eventuell befruktning.. nu en vecka efter ÄL så här jag jag fått kraftiga flytningar riktigt vita sådana..

    Har någon svar på om de är vanligt eller om de kan vara någonting speciellt?!

    Tack på förhand!


    Det är inte sädesvätskan då typ från killen? den brukar kunna vara vit.
  • Villhaenliten

    Hoppar in här! Jag har Bim den 29/2 och fick (i samband med "mensvärk" och ömmare bröstvårtor för några dagar sedan) en vattning/slemmig flytning, mycket rikligare. Hoppas att det ska vara ett positivt symptom :)

Svar på tråden Hur är era flytningar i början av graviditeten?