• Äldre 10 Jan 12:59
    78500 visningar
    42 svar
    42
    78500

    Ta bort tatuering med Laser ?

    Ni som tagit bort en tatuering med Laser, dela gärna era erfarenheter och åsikter om det tack. Lägg gärna ut före och efter bilder om ni har =) Om det blev ärr och dylikt. Någon mer än jag som ångrar någon tatuering ? Gjorde en ful tattoo I Turkiet på handleden och funderar nu på Laser =P

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 10:09
    sv.profade.com/ordernow.html

    Vad tror ni om detta ? Någon som testat ??

  • Svar på tråden Ta bort tatuering med Laser ?
  • Lacey
    Äldre 10 Jan 13:52
    #1

    Jag har bara gjort en gång, behövs runt tio.
    Jag tyckte dock det gjorde för ont för att göra nio gånger till , så jag kommer tatuera över den som den ser ut nu.
    Att bli tatuerad tycker jag inte gör ont alls.

  • Charlo­ttetot­t
    Äldre 10 Jan 13:56
    #2

    Min sambo har gjort två omgångar på sin, han söger också att de gör fruktansvärt ont. Hans tatuering var redan från början dålig och svag i färgen men han måste nog ändå göra ett par behandlingar till.

  • Äldre 10 Jan 13:57
    #3

    Jag vill oxå veta!

    Har en skitful på armen som ska bort under nästa år hade jag tänkt...men försvinner dom verkligen helt?? Min är helt i svart så det ska väl iaf vara "lättast" att få bort om jag förstått det hela rätt
     


    Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • Äldre 11 Jan 14:16
    #4
    Lacey skrev 2012-01-10 13:52:59 följande:
    Jag har bara gjort en gång, behövs runt tio.
    Jag tyckte dock det gjorde för ont för att göra nio gånger till , så jag kommer tatuera över den som den ser ut nu.
    Att bli tatuerad tycker jag inte gör ont alls.
    Vad var det för tatuering ? Var satt den och hur stor var den ? Hmm är lite smårädd för smärtan men det ska väl gå bra =)
  • Äldre 11 Jan 14:20
    #5

    Jag körde typ 6-7 gånger på min tatuering och j*vlar va ont det gjorde!!! Det går inte att beskriva smärtan. Kommer aldrig göra om det för det slutade med att jag var x antal tusenlappar fattigare och ärrig. Så nu är den övertatuerad och jag är såååå nöjd :)

  • Lacey
    Äldre 11 Jan 14:26
    #6
    MoaElise skrev 2012-01-11 14:16:21 följande:
    Vad var det för tatuering ? Var satt den och hur stor var den ? Hmm är lite smårädd för smärtan men det ska väl gå bra =)
    Väldigt fint foto på mitt hemska orakade, bleka vinterben.
    Du får ju räkna med att du kommer behöva tatuera över sen, och därför kände jag att jag inte behöver lasra mer utan det blir att tatuera över direkt istället, spar mycket pengar och slipper smärtan.

  • Rainbo­w brite
    Äldre 11 Jan 14:40
    #7

    har en skitful på högra underarmen som jag vill ha bort. ser förjävlig ut och det ser ut som om att det är ett litet barn som gjort det.

    Vad kostar det tro? 

  • Lacey
    Äldre 11 Jan 14:43
    #8
    Rainbow brite skrev 2012-01-11 14:40:35 följande:
    har en skitful på högra underarmen som jag vill ha bort. ser förjävlig ut och det ser ut som om att det är ett litet barn som gjort det.

    Vad kostar det tro? 
    det beror ju på hur stor den är.
    Min skulle kosta 700 per gång och ta 8-10 gånger
  • Jocckk­e
    Äldre 11 Jan 14:46
    #9

    Jag tog bort en liten på fotleden med laser, fick gå massor av gånger och betala massor. Ändå gick den inte bort helt. Och den var pytteliten och svart.

    Däremot tog jag bort en fet jäkel på baksidan av underarmen med bättre resultat - men genom operation. Vid två tillfällen fick jag gå dit, först skar han bort största delen, drog ihop huden och sydde. När det läkt skar han bort resterande bitar och sydde ihop.

    Har visserligen ärr kvar men de är helt blekta så syns inte på håll, bara om man kollar nära. Stör mig heller inte alls, vilket tatueringen gjorde...

  • Äldre 11 Jan 19:46
    #10
    Jocckke skrev 2012-01-11 14:46:48 följande:
    Jag tog bort en liten på fotleden med laser, fick gå massor av gånger och betala massor. Ändå gick den inte bort helt. Och den var pytteliten och svart.

    Däremot tog jag bort en fet jäkel på baksidan av underarmen med bättre resultat - men genom operation. Vid två tillfällen fick jag gå dit, först skar han bort största delen, drog ihop huden och sydde. När det läkt skar han bort resterande bitar och sydde ihop.

    Har visserligen ärr kvar men de är helt blekta så syns inte på håll, bara om man kollar nära. Stör mig heller inte alls, vilket tatueringen gjorde...
    Var opererade du bort den ? På någon speciell klinik ?Hur mkt kostade det ?
Svar på tråden Ta bort tatuering med Laser ?