• Äldre 12 Jan 00:20
    1956 visningar
    7 svar
    7
    1956

    Fråga en Telefonvärdinna ;)

    Jag jobbar som telefonsexvärdinna, telehora, phonfucker, telvärdinna, teleflåsare, (kärt barn har många namn)
    Jag har 2 års erfarenhet och har jobbat på 4 olika linjer.
    Idag jobbar jag även som coach åt andra värdinnor. 

    Jag har ett bekvämt och spännande arbete som jag stormtrivs med.
    Jag vet aldrig vad nästa samtal kommer handla om.
    Jag jobbar hemifrån och bestämmer helt själv över mina arbetstider. Linjerna är öppna 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan och 365 dagar om året.
    Jag kan jobba vart jag än befinner mig, så länge jag kan gå undan och prata ostört när jag får samtal. Via Skype skulle jag tom kunna arbeta utomlands om jag hade tillgång till en bra internetuppkoppling. Det är lätt att kombinera med andra arbetsuppgifter, studier eller vardagsysslor som städning och tvätt ;)

    Den vanligaste kunden vill höra en beskrivning av ditt utseende och hur just du skulle göra för att tillfredställa honom. Någon annan har funderingar runt sin sexuella läggning, någon fetish eller annat som de vill prata av sig om.Självklart ringer även de som fantiserar om wetsex, blöjsex, bdsm , sex med djur eller om att bli dominerade .m.m.

    Är du nyfiken på att testa på jobbet som telefonvärdinna så rekommenderar jag att du skickar ansökan till flera olika linjer. Alla har olika regler, inriktningar och förutsättningar. Välj sen att jobba för den linjen som känns bäst.

    Så vad har du för fråga eller fundering om arbetet som telefonvärdinna?


    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Svar på tråden Fråga en Telefonvärdinna ;)
  • Jäjd
    Äldre 12 Jan 00:49
    #1
    woopie skrev 2012-01-12 00:20:12 följande:

    Jag jobbar som telefonsexvärdinna, telehora, phonfucker, telvärdinna, teleflåsare, (kärt barn har många namn)
    Jag har 2 års erfarenhet och har jobbat på 4 olika linjer.
    Idag jobbar jag även som coach åt andra värdinnor. 

    Jag har ett bekvämt och spännande arbete som jag stormtrivs med.
    Jag vet aldrig vad nästa samtal kommer handla om.
    Jag jobbar hemifrån och bestämmer helt själv över mina arbetstider. Linjerna är öppna 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan och 365 dagar om året.
    Jag kan jobba vart jag än befinner mig, så länge jag kan gå undan och prata ostört när jag får samtal. Via Skype skulle jag tom kunna arbeta utomlands om jag hade tillgång till en bra internetuppkoppling. Det är lätt att kombinera med andra arbetsuppgifter, studier eller vardagsysslor som städning och tvätt ;)

    Den vanligaste kunden vill höra en beskrivning av ditt utseende och hur just du skulle göra för att tillfredställa honom. Någon annan har funderingar runt sin sexuella läggning, någon fetish eller annat som de vill prata av sig om.Självklart ringer även de som fantiserar om wetsex, blöjsex, bdsm , sex med djur eller om att bli dominerade .m.m.

    Är du nyfiken på att testa på jobbet som telefonvärdinna så rekommenderar jag att du skickar ansökan till flera olika linjer. Alla har olika regler, inriktningar och förutsättningar. Välj sen att jobba för den linjen som känns bäst.

    Så vad har du för fråga eller fundering om arbetet som telefonvärdinna?


     
    Har ingen direkt fråga om ditt arbete där, men jag blir lite nyfiken på att du buntar ihop bdsm, dominans etc med tidelag och blöjsex.
    Vad är det knäppaste man velat prata med dig om, kan jag undra? 
  • Äldre 12 Jan 01:04
    #2
    Jäjd skrev 2012-01-12 00:49:03 följande:
    Har ingen direkt fråga om ditt arbete där, men jag blir lite nyfiken på att du buntar ihop bdsm, dominans etc med tidelag och blöjsex.
    Vad är det knäppaste man velat prata med dig om, kan jag undra? 

    Buntar ihop?
    Det är olika ämnen som samtalen kan handla om :)

    Jag vet inte om jag tycker att någonting är knäppt. 
    Fast det är många som fantiserar om sex med tjejer under 18 år eller incest.
    På den linjen jag arbetar nu är det inte tillåtna ämnen att prata om.

    Jag behöver inte ens förklara för kunden utan jag kan avbryta samtalet och se till att han inte kan komma in på linjen och för att försöka med någon annan.Om någon annan värdinna råkar ut för det så ska hon meddela mig så jag kan spärra honom. Ibland så skulle jag vilja prata med dem.... Bättre att fantisera med mig än att göra det på riktigt... 
    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Äldre 12 Jan 10:01
    #3

    kanske skulle ha lagt tråden där man kan skriva anonymt ;)


    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Äldre 13 Jan 11:33
    #4

    Hej!

    jag är intresserad av jobbet, men hur hittar man det?

  • Äldre 13 Jan 17:42
    #5

    googla: telefonvärdinna/televärdinna. :)


    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • KingMa­rtin92
    Mon 23 Mar 2020 11:52
    #6

    Synd att den här tråden har dött ut.

    Vilken är den största sidan med mest kunder om man känner att man vill jobba som televärdinna?

  • Tue 24 Mar 2020 14:50
    #7

    Hur mycket tjänar du på det?

Svar på tråden Fråga en Telefonvärdinna ;)