• Äldre 10 Feb 11:18
    9741 visningar
    49 svar
    49
    9741

    Hur tar du dig fram med barnen i snön? Berätta och vinn ett fint pris!

    Har du också kört fast med barnvagnen i snön? Obestämd
    Eller väljer du ett alternativt sätt att ta dig fram med barnen?
    Delta i vår fototävling och vinn ett par barnvagnsskidor, så är problemet löst.

    Ta ett foto på din barnvagn i snön eller fota hur du tar dig fram med barnen och ladda upp fotot här i tråden tillsammans med en kort motivering till varför just du ska vinna ett par barnvagnsskidor.
    Två lyckliga vinnare kommer att belönas med varsitt set, värde 495 kr.
    Tävlingen pågår till den 17 februari. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

    Lycka till! Solig



    Produktinfo:
    AXSO Barnvagnsskidor passar alla barnvagnar, är enkla att montera och tillverkade i Sverige.
    Ett set består av 2 skidor, tre olika storlekar av byglar för att passa olika storlekar av hjul.
    AXSO Barnvagnsskidor monteras på barnvagnens främre hjul och ökar därmed framkomligheten under vintern.
     
    Länk: http://ehandel.axso.se
  • Svar på tråden Hur tar du dig fram med barnen i snön? Berätta och vinn ett fint pris!
  • Äldre 15 Feb 08:51
    #31

    En dag som denna så är man glad att man kör med bälte runt midjan å att man sätter fast repet på pulkan på den, för annars hade man inte orkat ta sig fram. Men man fick en chock  då man öppna dörren i morse, all denna snö kom i natt Förvånad Så det ända sättet att ta sig fram är mes pulka eller en vagn med stora å smala däck Glad




  • Äldre 15 Feb 17:25
    #32

    Haha, så här svårt var det att ta sig fram hemma hos oss förra året.



    So say we all
  • Äldre 15 Feb 17:59
    #33
    Lady Namárië skrev 2012-02-15 17:25:50 följande:
    Haha, så här svårt var det att ta sig fram hemma hos oss förra året.

     


    Vilken härlig bild
  • Äldre 15 Feb 18:00
    #34
    Tärning6 skrev 2012-02-14 09:33:46 följande:

     


    stora vagnar e bra till mycet, lillebror ligger i så då kan storebror åka under tyckte han hihih
    Visst är dom bra dom gamla vagnarna, har en gammal Emmaljunga å tycker den har vart den bästa vagn jag haft Glad
  • Linda1­976
    Äldre 16 Feb 12:09
    #35

    Hur?

    Dubbdäck, motorvärmare och 201 hk. Räcker så. 


    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Äldre 16 Feb 13:23
    #36
    Minas skrev 2012-02-14 00:01:28 följande:

     


    Just efter julen var det "snöstorm" här i stan och det vräkte ner snö under flera dagar, jag blev tvungen att uppfinna något fiffigt för att ta oss iväg säkert till förskolan, så det blev denna spark-låde-been! Jag tog helt enkelt sitsen från vår lilla vagn Bugaboo Bee och satte i sparklådan, inte för att det var sparkföre så promenaden som vanligtvis tar ca 20 min tog dessa dagar ca 40 min, men fram kom vi med lite tålamod och Saga satt både säkert och bekvämt inne i sin lilla koja! Haha!
    Men gud vad smart och fräckt!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Äldre 16 Feb 13:25
    #37
    Smilleville skrev 2012-02-14 09:51:41 följande:

     


    MIn son tar pulkan efter hunden. Han älskar det och hunden får jobba och ha kul samtidigt
    Så gör vi med, dock bara på tomten för de plogar nitiskt här för pulkorna går bara sönder om vi drar dom till dagis, lite trist för hunden mår bra av att jobba och dottern tycker det är kul. Till sommaren är tanken att få tag på en bra skrinda som hunden kan dra, så får hon dra hem maten från affären sen
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Äldre 16 Feb 13:26
    #38
    Lady Namárië skrev 2012-02-15 17:25:50 följande:
    Haha, så här svårt var det att ta sig fram hemma hos oss förra året.

     


    Underbar bild!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Äldre 16 Feb 19:24
    #39

    Underbara bilder och det är tydligt att det finns många bra sätt att ta sig fram i snön! Solig
    I morgon är det sista dagen att ladda upp bilder och på måndag avslöjas vinnarna.

  • Äldre 16 Feb 19:38
    #40
    Forumvärd skrev 2012-02-16 19:24:04 följande:
    Underbara bilder och det är tydligt att det finns många bra sätt att ta sig fram i snön! Solig
    I morgon är det sista dagen att ladda upp bilder och på måndag avslöjas vinnarna.
  • Äldre 16 Feb 20:47
    #41
  • Äldre 16 Feb 21:04
    #42


    Vi tar pulkan om de inte har hunnit ploga bort allt. Annars blir det vagnen, den kånkar jag med i skogen och upp för berg. Men funkar inte ens det, ja då tar vi larven ;)
  • Äldre 17 Feb 01:34
    #43

    Jag kör bil. Det är fett!!!!!!!!!!11111111111one

  • Äldre 17 Feb 09:54
    #44

    Olika sonen har fått åka pulka som nån hund drar. Förra året och i år har jag satt fast barnvagns insatsen i hundsläden och han har åkt efter 3-4 hundar runt om på skoterlederna

  • jonna9­9
    Äldre 17 Feb 13:38
    #45


    Vi promenerar till dagmamman och affären, oavsett vilket väder det är eftersom vår bil är trasig. Egentligen brukar vi oftast ta syskonvagnen när vi ska längre sträckor men just denna morgon fick jag för mig att ta enkelvagnen. Tack och lov för det, för de hade inte hunnit ploga förutom på storvägarna. Drog vagnen efter mig hela vägen, och storasyster sköt på där bak när det blev lite för tungt för mamma att dra. Jag hade snö nästan ända upp på knäna och ett helt lass med snö under vagnen när jag kom hem. Snöplogningen där vi bor är under all kritik denna vinter, så vi skulle verkligen vara hjälpt av ett par barnvagnsskidor :)
  • Äldre 20 Feb 10:36
    #46

    Tack för alla fina och kreativa bilder! Solig
    Vinnare i denna tävling blev

    Supernice
    Vi älskar att vara i skogen. men ofta får vi då bära vagnarna för att ta oss fram. Och med en till bäbis på väg skulle det underlätta våra utflykter med barnvagnskidor Skrattande.





    Minas

    "Just efter julen var det "snöstorm" här i stan och det vräkte ner snö under flera dagar, jag blev tvungen att uppfinna något fiffigt för att ta oss iväg säkert till förskolan, så det blev denna spark-låde-been! Jag tog helt enkelt sitsen från vår lilla vagn Bugaboo Bee och satte i sparklådan, inte för att det var sparkföre så promenaden som vanligtvis tar ca 20 min tog dessa dagar ca 40 min, men fram kom vi med lite tålamod och Saga satt både säkert och bekvämt inne i sin lilla koja! Haha!"


    Juryns motivering:
    Supernice:
    En rolig bild som visar att där det finns vilja finns det kraft.

    Minas:
    Sparkstöttingen- en ofta bortglömd klenod här med moderna inslag.
    Uppfinningsrikedom som visar ett "nöden är uppfinningens moder" tänk.

    Grattis!!{#emotions_dlg.flower}

    Inboxa era kontaktuppgifter till mig så kommer vinsten på posten!
  • Äldre 20 Feb 12:25
    #47

    Grattis till vinnarna {#emotions_dlg.flower}
    Vet då vad jag ska köpa till vagnen, för dom va inte så dyra Glad
    För när bor här uppe så behövs dom

  • Äldre 20 Feb 16:40
    #48

    Men åhhh vad superrolig att vinnat, tack tack!!


    Älskade lilla Saga!!
  • supern­ice
    Äldre 20 Feb 16:58
    #49

    Tack!! Jätte roligt att vinna =)

Svar på tråden Hur tar du dig fram med barnen i snön? Berätta och vinn ett fint pris!