• Anonym (Uppland)

    Ärligt om kukar

    Var och varannan tråd här verkar ju handla om kuken så varför inte fortsätta på den inslagna vägen. Det som ofta har förvånat mig när kukutseende och storlekar diskuteras så skyndar ofta tjejer här sig att förklara att dom hellre väljer en mindre kuk på en bra älskare än en stor kuk på en dålig älskare. Ungefär som om teknik och färdigheter som älskare avtar med antalet cm. Så om vi tänker oss följande:

    Du väljer mellan två killar. Dom är precis lika snygga, lika heta, lika långa och lika kroppsbyggnad. Dom är lika ömsinta, lika handfasta, lika bra älskare med allt vad det innebär i teknik m.m.

    Den ena har en liten kuk på 13 cm och 10 cm grov
    Den andra har en större kuk på 17-20 cm och 13-15 cm grov.

    Hur väljer du? 

  • Svar på tråden Ärligt om kukar
  • Anonym (Så klart)

    Den större så klart! Men egentligen är strorleken klart överskattad...men trevligt ändå!

  • Anonym (Så klart med)

    Det beror väl på personligheten hoppas jag då... man väljer väl inte sin partner efter kukstorlek?

  • sextiotalist

    Jag skulle välja den som var smartast, mest empatisk och trevligast

  • honkie

    Lustigt att den lilla har exakta mått medan den större skjuts från höften. wassup ts?

  • Anonym

    Klassar du 17-20 samt 13-15 som stort?:O
    Sitter själv på 16 x 14 och tycker den är på tok för liten. 

  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2012-03-04 11:52:20 följande:
    Klassar du 17-20 samt 13-15 som stort?:O
    Sitter själv på 16 x 14 och tycker den är på tok för liten. 
    Med tanke på att genomsnittslängden på en penis är runt 15 cm, så är 17-20 cm stort. Det är väldigt få som har längre än 20 cm. 

    Var nöjd med din storlek, det är få saker som är så avtändande som män som oroar sig för mycket om sin penis och ifall den är normal.

    Jag kan tycka att den mindre låter helt okej, men har man ett fritt val skulle jag ta den större. Det är helt enkelt finare att titta på. Min nuvarande kille har en ganska tjock penis, och det är väldigt hett, men inte alltid så praktiskt... Jag skulle vilja säga att olika kukar är bra på olika saker. :) Inte bara storlek, utan även vinkel, storlek på ollonet, förhud osv.
  • Anonym (Teoretiskt)

    Det valet existerar ju i princip aldrig förutom möjligen på kontaktsidor på sena sexsiter. I verkligheten så är det alltid en hel del faktorer som skiljer mellan olika individer. Bara en sån sak som hur tillgänglig och intresserad/angelägen en ev. partner är, förutom alla små men viktiga skillnader i personlighet. Humor, självförtroende och intelligens är oerhört viktigt för att jag ska tända. Har efter drygt 40 år ännu inte träffat två identiska individer utifrån dessa egenskaper. Inom rimliga ytterligheter så är kroppen rätt oviktig som faktor, iaf för mig.

  • Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-03-04 12:21:18 följande:
    Var nöjd med din storlek, det är få saker som är så avtändande som män som oroar sig för mycket om sin penis och ifall den är normal.
    Hur ska man någonsin kunna vara nöjd med 16 sketna cm när man har vetskapen om att tjejen man sätter på hellre skulle haft en större?
    Ni tjejer kommer ALDRIG att förstå den frustration en kille med medel och nedåt känner, speciellt om kvinnan man har haft sex med tidigare har blivit penetrerad av en större än vad man själv har.
    Får ett knip i magen av att ens tänka på det.
Svar på tråden Ärligt om kukar