• Forumvärd

    VIP- vi har testat positivt

    Hejsan!

    Här är en tråd för VIP som har testat positivt. Solig
    Skriv gärna och berätta om er resa!

  • Svar på tråden VIP- vi har testat positivt
  • Josefajne

    Efter 1 dotter och 2 missfall är jag nu gravid igen :) har varit väldigt orolig för ännu ett missfall, men idag känner jag mig lugnare då jag var på vul och såg det lilla tickande hjärtat

  • Josefajne

    Efter 1 dotter och 2 missfall är jag nu gravid igen :) har varit väldigt orolig för ännu ett missfall, men idag känner jag mig lugnare då jag var på vul och såg det lilla tickande hjärtat

  • Josefajne

    *Allt jag skrev


    Josefajne skrev 2012-03-22 12:14:03 följande:
    Men vad händer? J*vla mobil som inte skickar iväg det jag skrev :S

  • LittleMissL

    Första barnet på gång

    Vi blev gravida i Januari och plussade den  16/2.
     En låång väntan nu fram till 12+0 då det är dags att dela nyheten för föräldrar.

    I går var vi på VUL och fick se en 28,1mm lång liten krabat med ett fint tickande hjärta <3

    Är i dag i v 9+6      

  • jagjag4

    Också gravid för första gången. Hade slutat med p-medel för ca 3 år sedan , men inget barn ville bli till. Kände mig konstig i kroppen så jag tog ett av Clearblues ägglossningstest för att se om det var ÄL på gång. Fick en glad smiley på stickan. Prövade för säkerhetsskull med Ett gravtest son visade v.2-3. Blev precis hur lycklig som helst. Fick göra vul i v 6+2 och såg ett pickande hjärta. Idag är jag i v. 9+4. =)

  • Josefajne

    Har kraftigt illamående, så illa att jag har blivit sjukskriven på heltid från jobbet .. Fram tills den 9 april än så länge , hoppas självklart att detta ska gå över snart då det är såå drygt att inte orka med nåt alls. Vilka symptom har ni fått?

Svar på tråden VIP- vi har testat positivt