• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1873414 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1873414

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Janice­01
    Äldre 29 Mar 14:47
    Eliasmamma skrev 2012-03-29 14:32:59 följande:
    Tror inte han vet det faktiskt, jag är väldigt diskret av mig. Kan inte riktigt förklara på ett bra sätt men själv vågar jag släppa loss ordentligt
    Du verkar härlig! Kör du bara med fingrarna i sängen eller har du leksaker med där också när han ligger bredvid? Eller använder du bara surrisar mm när du är sjäv?
  • Anonym (Lunch­sex)
    Äldre 29 Mar 14:50

    Nej men gick ett skönt knull på lunchen... underbart med snabbisar på köksbänken även om jag hade velat hålla på länge till... blir dock sugen igen nu när jag läser i tråden... har inte gjort det på jobbet än men skulle vilja testa...

  • Äldre 29 Mar 14:53

    Tack vännen jag har oftast en vibrator på klitoris och en dildo i mig. Ibland använder jag fingrarna och ibland duch strålen om jag är i duchen. Måste ju variera lite

  • Äldre 29 Mar 14:54

    Kan inte citera inlägg via mobilen tyvärr men hoppas du förstår att det är till dig Janice

  • Janice­01
    Äldre 29 Mar 15:03
    Eliasmamma skrev 2012-03-29 14:53:56 följande:
    Tack vännen jag har oftast en vibrator på klitoris och en dildo i mig. Ibland använder jag fingrarna och ibland duch strålen om jag är i duchen. Måste ju variera lite
    Såklart jag fatta att du svarade på mitt!
    Jag kör ju nästan också nästan bara med surr på klittan, men det hörs ju en del i sängen, hör inte din man det?
  • Anonym (P)
    Äldre 29 Mar 15:05
    Janice01 skrev 2012-03-29 15:03:13 följande:
    Såklart jag fatta att du svarade på mitt!
    Jag kör ju nästan också nästan bara med surr på klittan, men det hörs ju en del i sängen, hör inte din man det?
    Sluta att fjanta dig du är ingen tjejSkrikandes
  • Äldre 29 Mar 15:11

    Det verkar inte så, han vaknar inte ens när vår son skriker

  • Äldre 29 Mar 15:19

    Ja, det blev ett sprut på toaletten på jobbet idag också 

  • Anonym (björn­pappa)
    Äldre 29 Mar 15:52
    Anonym (Lunchsex) skrev 2012-03-29 14:50:04 följande:
    Nej men gick ett skönt knull på lunchen... underbart med snabbisar på köksbänken även om jag hade velat hålla på länge till... blir dock sugen igen nu när jag läser i tråden... har inte gjort det på jobbet än men skulle vilja testa...



    Åh lunchknull låter ju kanon. Kanske nya grejjen. Istället för att luncha kan man ha en lunch dejt att onna eller knulla lite snabbt med.

    " vad åt du? Fitta på hm's provrum" hihi
  • Pentra
    Äldre 29 Mar 17:59
    Hannibal06 skrev 2012-03-29 14:03:00 följande:
    Du är för go´ Pentra. Hade gärna velat vara en fluga på väggen och sett på showen
    Du hade nog inte sett så mycket iaf. Jag lät ljuset vara släckt därinne för att inte väcka uppmärksamhet.

    När jag kom ut därifrån var mina kinder rosiga, mina ögon glansiga och jag kände mig sådär häärligt avtrubbad... :-P

    Kåt fortfarande faktiskt...
Svar på tråden Har ni onanerat idag?