• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1873334 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1873334

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Toka)
    Äldre 29 Mar 23:31

    Det låter gos, du verkar gos, synd att jag inte kan ge dig ett handtag.

  • Äldre 29 Mar 23:32
    Anonym (Toka) skrev 2012-03-29 23:31:08 följande:
    Det låter gos, du verkar gos, synd att jag inte kan ge dig ett handtag.
    Mmm visst är det synd..
  • Äldre 29 Mar 23:36

    Har läst lite trådar här nu och sitter med riktigt syv och smeker..skulle vilja camma och visa ngn vad jag gör....ska leta lite så kanske det går i uppfyllelse

    skala 1-10=10 askåt

  • Anonym (Kille­30)
    Äldre 30 Mar 05:54
    Eliasmamma skrev 2012-03-29 23:22:57 följande:
    Ska snart smeka mig själv i duchen tänkte jag



    Hur många gånger gjorde du det igår? Är du alltid så kåt? Jag gillar det. :)
  • Äldre 30 Mar 07:33
    Eliasmamma skrev 2012-03-29 23:22:57 följande:
    Ska snart smeka mig själv i duchen tänkte jag
    Alltså, hur många gånger gjorde du det igår? Tappat räkningen.............Drömmer
  • Äldre 30 Mar 07:43

    nix icke

  • Äldre 30 Mar 08:00

    Inte hunnit än !

  • Äldre 30 Mar 08:02

    Inte...men är i STORT behov...nog aldrig varit så kåt som denna morgon... Obestämd

  • Anonym (Lunch­sex)
    Äldre 30 Mar 08:25

    Igår onanerade jag i duschen med en schampooflaska i musen och fingrarna i rumpan och duschstrålen på klittan... behöver jag säga att jag kom rätt fort då...

    Senare på kvällen hade jag underbart skönt sex med min pojkvän

    I morse kände jag mig oxå lite sugen, då hade min kille redan hunnit gå till jobbet så jag fick än en gång ta hand om det på egen hand genom att surfa på läckra porrbilder med iphonen, och smeka mig själv i hålen och på klittan till jag kom... skön start på dagen och otroligt skönt avslut på gårdagen...

    Måste säga att jag blivit kåtare och kåtare av att vara inne i på detta sexforum här på FL... härligt!

  • Anonym (Lunch­sex)
    Äldre 30 Mar 08:25
    Anonym (Lunchsex) skrev 2012-03-30 08:25:26 följande:
    Igår onanerade jag i duschen med en schampooflaska i musen och fingrarna i rumpan och duschstrålen på klittan... behöver jag säga att jag kom rätt fort då...

    Senare på kvällen hade jag underbart skönt sex med min pojkvän

    I morse kände jag mig oxå lite sugen, då hade min kille redan hunnit gå till jobbet så jag fick än en gång ta hand om det på egen hand genom att surfa på läckra porrbilder med iphonen, och smeka mig själv i hålen och på klittan till jag kom... skön start på dagen och otroligt skönt avslut på gårdagen...

    Måste säga att jag blivit kåtare och kåtare av att vara inne i på detta sexforum här på FL... härligt!
    Kvinna, 30 år skulle jag ju skriva oxå! :)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?