• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1875248 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1875248

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (snusk­burk)
    Äldre 1 Apr 20:28

    Tre gånger till idag med lösf****n. Utan att komma. Jodå det blev äkta vara igår. Men ikväll kör jag nog fullt ut.

  • Äldre 1 Apr 22:52

    Inte sugen ikväll :/ Less på enmans. Hade jag någon så hade jag inte tvekat.

  • Anonym (På jobbet 2)
    Äldre 2 Apr 08:55
    Eliasmamma skrev 2012-03-31 11:43:26 följande:
    Nej inte än men snart dags för en härlig stund i badkaret

    Flört
  • Anonym (karl)
    Äldre 2 Apr 09:03

    Ska göra det nu, fast jag fick ett härligt knull igår.

  • Janice­01
    Äldre 2 Apr 09:48
    Anonym skrev 2012-04-01 08:48:04 följande:
    Har ni onanerat idag...??
    Ja alldeles nyss
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    klockan var ca 8,00.
    En butplugg i rumpan och smekte och pullade mig själv, tänkte på att jag ska åka och simma sedan. Blir så kåt när jag vet att folk tittar på mig. Har en vit bikini som blir genomskinlig när den är blöt och har sytt om den så den lätt glider in och avslutar ibland med att smeka mig själv i unisex ångbastun. Drömmer om att bli avslöjad där.

    Å är ni kille eller tjej? Tjej, 21 år
    Du var fräck du! Så man ser allt i simhallen på dej då?
    Men hur vågar du onanera i bastun?
  • Äldre 2 Apr 10:04
    Anonym skrev 2012-04-01 08:48:04 följande:
    Har ni onanerat idag...??
    Ja alldeles nyss
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    klockan var ca 8,00.
    En butplugg i rumpan och smekte och pullade mig själv, tänkte på att jag ska åka och simma sedan. Blir så kåt när jag vet att folk tittar på mig. Har en vit bikini som blir genomskinlig när den är blöt och har sytt om den så den lätt glider in och avslutar ibland med att smeka mig själv i unisex ångbastun. Drömmer om att bli avslöjad där.

    Å är ni kille eller tjej? Tjej, 21 år
    Random 25-årig kille, du inser väl att såna kommentarer avslöjar dig direkt? 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Äldre 2 Apr 10:05
    Anonym skrev 2012-04-01 08:48:04 följande:
    Har ni onanerat idag...??

    Ja alldeles nyss

    Hur gjorde ni å vad var klockan?

    klockan var ca 8,00.

    En butplugg i rumpan och smekte och pullade mig själv, tänkte på att jag ska åka och simma sedan. Blir så kåt när jag vet att folk tittar på mig. Har en vit bikini som blir genomskinlig när den är blöt och har sytt om den så den lätt glider in och avslutar ibland med att smeka mig själv i unisex ångbastun. Drömmer om att bli avslöjad där.

    Å är ni kille eller tjej? Tjej, 21 år



    Åh tänk att fp avslöja en läcker bit på det där sättet! Hade satt spår för livet
  • Anonym
    Äldre 2 Apr 16:41
    Janice01 skrev 2012-04-02 09:48:59 följande:
    Du var fräck du! Så man ser allt i simhallen på dej då?
    Men hur vågar du onanera i bastun?
    Bastun brukar inte vara så befolkad= jag är ensam, och jag tror ångan döljer så man skulle hinna utan att bli avslöjad. Även fast fantasin är att bli det.:/

    Och ang. kommentar om kille, det kommer du väl aldrig få reda på så om du vill tro det är det upp till dig :)
  • Anonym (På jobbet­)
    Äldre 2 Apr 16:52

    Hann med en omgång med dildosen och lite internetporr innan jag gick till jobbet. Jobbar kväll idag så får se om det blir någon gång här om ni skriver något upphetsande här i tråden
    Kvinna, 39 år

  • Anonym (Lunch­sex)
    Äldre 2 Apr 16:56

    Precis nu faktiskt...

    Nu har de flesta på jobbet lämnat och jag har läst ett par erotiska noveller och kunde inte låta bli utan att göra det för första gången på jobbet... härligt att få utlopp äntligen... känner mig dum som inte gjort så mkt idag på jobbet utan fastnat här och kåtat upp mig i diverse trådar...

    Nu vill jag bara ha något litet diskret och tyst litet redskap som jag kan ha med mig in på toaletten, tips på det?

    Kvinna, 30 år

Svar på tråden Har ni onanerat idag?