• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1873361 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1873361

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Äldre 13 Apr 13:20
    NaknaKocken skrev 2012-04-13 12:34:59 följande:

    Du kan ju alltid öva på mig hahaha. Hur sugen är du just nu då?

    babygirlie08 skrev 2012-04-13 12:33:35 följande:
    Försöker men hon verkar inte mottaglig.. Hade det varit en man hade det ju inte varit ett problem

    Hur går det för dej med henne? 
  • KenAda­ms
    Äldre 13 Apr 13:23

    Ja, på jobbtoaletten på lunchen.


    Man 32

  • Anonym (Lunch­sex)
    Äldre 13 Apr 13:41
    babygirlie08 skrev 2012-04-13 12:47:10 följande:
    Jag har testat buttplugg en halv dag på jobbet. Det var oerhört upphetsande och sådär härligt obekvämt. Som undergiven har man ju ibland inga val hahahaha
    Tack, jag skulle gärna vilja vara ug ibland under sex men vet inte hur jag ska lägga fram det för min man... får testa buttpluggen då! ;)
  • babygi­rlie08
    Äldre 13 Apr 13:42
    Anonym (Lunchsex) skrev 2012-04-13 13:41:42 följande:
    Tack, jag skulle gärna vilja vara ug ibland under sex men vet inte hur jag ska lägga fram det för min man... får testa buttpluggen då! ;)
    HeHe ska jag följa med och visa? :)
  • Äldre 13 Apr 16:57

    Runkar just nu till underbara magbilder här =)
    Galet styv och kåt. 

  • Anonym
    Äldre 13 Apr 18:00

    Inte idag men igår. Låg i sängen när jag fick ett sms från mannen jag har en affär med. Jag var kåt, och skrev tillbaka att jag bara hade trosor på mig för att försöka få honom att komma förbi och ta mig riktigt hårt. Tyvärr gick inte det. Gråter Men jag fick ett sms tillbaka med instruktioner som jag följde. Började med att smeka mig tills jag var riktigt våt, sådär så det nästan rann om mig. Sen tog jag av trosorna, stoppade dom i munnen (nej, det smakade inte gott) och lät dildon glida över fittan några ggr innan jag långsamt tryckte in den där bak. Det gjorde lite ont först för dildon var ganska stor. Jag smekte mig till orgasm samtidigt som jag tänkte på hur skönt det varit att ha hans kuk där istället, tog bara någon minut innan jag kom.

    Vill också framföra ett varmt tack till bl a TS för tråden och för att jag får en möjlighet att dela med mig i den.

  • pojken­81
    Äldre 13 Apr 18:52
    babygirlie08 skrev 2012-04-13 12:47:10 följande:
    Jag har testat buttplugg en halv dag på jobbet. Det var oerhört upphetsande och sådär härligt obekvämt. Som undergiven har man ju ibland inga val hahahaha
    Nu blev man sugen ;)
  • Äldre 13 Apr 19:04

    Den där tanken med lunchsex har jag också fantiserat om.

  • Anonym (Kastr­ören)
    Äldre 13 Apr 19:10
    Anonym skrev 2012-04-13 18:00:12 följande:
    Inte idag men igår. Låg i sängen när jag fick ett sms från mannen jag har en affär med. Jag var kåt, och skrev tillbaka att jag bara hade trosor på mig för att försöka få honom att komma förbi och ta mig riktigt hårt. Tyvärr gick inte det. Gråter Men jag fick ett sms tillbaka med instruktioner som jag följde. Började med att smeka mig tills jag var riktigt våt, sådär så det nästan rann om mig. Sen tog jag av trosorna, stoppade dom i munnen (nej, det smakade inte gott) och lät dildon glida över fittan några ggr innan jag långsamt tryckte in den där bak. Det gjorde lite ont först för dildon var ganska stor. Jag smekte mig till orgasm samtidigt som jag tänkte på hur skönt det varit att ha hans kuk där istället, tog bara någon minut innan jag kom.

    Vill också framföra ett varmt tack till bl a TS för tråden och för att jag får en möjlighet att dela med mig i den.

    Wow! Nu blev jag kåt.
  • Anonym (På jobbet­)
    Äldre 13 Apr 22:11
    Anonym skrev 2012-04-13 18:00:12 följande:
    Inte idag men igår. Låg i sängen när jag fick ett sms från mannen jag har en affär med. Jag var kåt, och skrev tillbaka att jag bara hade trosor på mig för att försöka få honom att komma förbi och ta mig riktigt hårt. Tyvärr gick inte det. Gråter Men jag fick ett sms tillbaka med instruktioner som jag följde. Började med att smeka mig tills jag var riktigt våt, sådär så det nästan rann om mig. Sen tog jag av trosorna, stoppade dom i munnen (nej, det smakade inte gott) och lät dildon glida över fittan några ggr innan jag långsamt tryckte in den där bak. Det gjorde lite ont först för dildon var ganska stor. Jag smekte mig till orgasm samtidigt som jag tänkte på hur skönt det varit att ha hans kuk där istället, tog bara någon minut innan jag kom.

    Vill också framföra ett varmt tack till bl a TS för tråden och för att jag får en möjlighet att dela med mig i den.
    Vill  åxå framför mitt tack till TS för den här tråden Hjärta
Svar på tråden Har ni onanerat idag?