• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1873444 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1873444

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Äldre 8 May 16:04
    Sven Justus skrev 2012-05-08 15:45:16 följande:
    JAg dömer absolut ingen för deras sexuella preferenser, men jag kan inte låta bli att undra hur du kan finna det upphetsande när en fullständigt anonym person skriver i ett inlägg "jag runkade i duschen idag"? 
    Nää, mycket märkligt, och jag kan inte låta bli att undra varför Gud skapar BITTERFITTOR !!!

    Nu säger jag inte att du av alla, Sven, är en jävla bitterfitta, varför skulle jag säga det, du som är så snäll och omtänksam jämt och ständigt. Nää, du är ingen bitterfitta, Sven.

    Verkligen inte.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Äldre 8 May 16:37
    Anton Chigurh skrev 2012-05-08 16:04:25 följande:
    Nää, mycket märkligt, och jag kan inte låta bli att undra varför Gud skapar BITTERFITTOR !!!

    Nu säger jag inte att du av alla, Sven, är en jävla bitterfitta, varför skulle jag säga det, du som är så snäll och omtänksam jämt och ständigt. Nää, du är ingen bitterfitta, Sven.

    Verkligen inte.....
    Har sett några av dina inlägg och att döma av dem så verkar du vara ganska jobbig. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Äldre 8 May 21:50
    Sven Justus skrev 2012-05-08 16:37:44 följande:
    Har sett några av dina inlägg och att döma av dem så verkar du vara ganska jobbig. 
    Kan jag inte tänka mig. Men i ärlighetens namn är du inte en vrång jävel 100 % av tiden.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Jonata­n01
    Äldre 9 May 06:24
    Sven Justus skrev 2012-05-08 10:02:59 följande:
    Också ett mycket märkligt inlägg:

    Du har inte runkat än utan väljer att ta det ett steg längre och berätta för läsarna att du faktiskt precis nu ska börja att runka.

    Herrejösses... 
    Tycker du det, kan vara du som är på fel sida och läser, men du jag tror jag ska ta en runk nu med.
  • Anonym (På jobbet 2)
    Äldre 17 May 13:47

    Ja, två ggr (hemma)
    Vanlig runk i morse, nyss,kollade på härliga bilder.
    Kille
    35

  • Anonym (skåne­tös)
    Äldre 26 May 15:38

    sambon åkte just till en god vän, så jag skall krypa ner i sängen med en leklådan och laptoppen för lite härlig porrfilm! mm detta blir min eftermiddag!

    jag är 25 år och Kvinna.

  • Anonym (Star)
    Äldre 26 May 18:06

    Med fingrarna/fingret och andra grejer....Tog alla tillfällen i akt, när jag varit hemma....

    Kvinna 33 år 

  • Anonym (Star)
    Äldre 26 May 18:35

    D är skönt att onanera..=) Gör d mkt och ofta varje dag..Både med fingret och vibrator... Men jag kommer inte så ofta, när jag använder fingret, utan kommer mest med vibrator...

  • Anonym (snart så)
    Äldre 26 May 20:15

    inte än, men har blivit sjukt kåt av att läsa den här tråden! snart så... tjej 26

  • Anonym (Star)
    Äldre 27 May 01:10

    Blir nog några gånger till innan jag ska sova....
    Kommer att använda fingret/fingrarna och en vibrator....I soffan och i sängen 

    Kanske är d så skönt, att jag somnar med vibratorn i mig..=) Och när jag vaknar pulserar d så skönt i muttan...

    Tjej 33   

Svar på tråden Har ni onanerat idag?