• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1873380 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1873380

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym
    Äldre 6 Nov 10:17
    Anonym skrev 2012-11-06 09:30:28 följande:
    Och?

    Förstår du inte ? Ja= har gjort det, sedan ålder och kön
  • Pentra
    Äldre 6 Nov 11:23

    Nja... Jag vaknade imorse av en härligt utdragen orgasm som jag fick i sömnen... :-P /Pengra

  • Anonym (allti­d sugen.­..)
    Äldre 7 Nov 11:52

    Jo då hittar nästan tillfälle till det varje dag Tungan ute. Får mycket sex av makan också men får liksom ändå inte nog Älskar att onanera OCH ha sex!!! Tungan uteTungan ute

    Barnen i skolan, maken på arbetet = ensam hemma!!!!

    "Halkade in på porrsidor på nätet Oskyldig och det började pulsera och pirra ordentligt i fittan!!! Kundeinte hålla mig från att smeka först mina bröst och sedan sakta utanpå trosorna som var ganska blöta redan Sedan smekte jag mig med fingarna, smekte densvullna klittan och hade fingrar långt upp i muttan och det var ljuvligt skönt!!! Avslutade med att stoppa upp ett finger i analen, dildon i fittan och smekte klittan allt snabbar och orgasmen jag fick...Ja de var inte av denna värld!!! En av destarkaste jag upplevt Fantastiskt skönt!!!

    Blir nästan kåt igen nu när jag skriver och ska ju snart in i duschen

    Gift, 2  barn, 36 år

  • Anonym
    Äldre 7 Nov 12:16
    Anonym (alltid sugen...) skrev 2012-11-07 11:52:35 följande:
    Jo då hittar nästan tillfälle till det varje dag Tungan ute. Får mycket sex av makan också men får liksom ändå inte nog Älskar att onanera OCH ha sex!!! Tungan uteTungan ute

    Barnen i skolan, maken på arbetet = ensam hemma!!!!

    "Halkade in på porrsidor på nätet Oskyldig och det började pulsera och pirra ordentligt i fittan!!! Kundeinte hålla mig från att smeka först mina bröst och sedan sakta utanpå trosorna som var ganska blöta redan Sedan smekte jag mig med fingarna, smekte densvullna klittan och hade fingrar långt upp i muttan och det var ljuvligt skönt!!! Avslutade med att stoppa upp ett finger i analen, dildon i fittan och smekte klittan allt snabbar och orgasmen jag fick...Ja de var inte av denna värld!!! En av destarkaste jag upplevt Fantastiskt skönt!!!

    Blir nästan kåt igen nu när jag skriver och ska ju snart in i duschen

    Gift, 2  barn, 36 år
    Onanerade just ihop med min kollega.
  • Anonym
    Äldre 7 Nov 12:18

    Aah jag går under av kåthet, pga operation får jag inte få nån orgasm i ytterligare tre veckor!!!! Det är tortyr ;)

  • Anonym (miss dirty)
    Äldre 7 Nov 12:20
    Anonym skrev 2012-11-07 12:16:16 följande:
    Onanerade just ihop med min kollega.

    berätta :-P
  • Anonym
    Äldre 7 Nov 12:26
    Anonym (miss dirty) skrev 2012-11-07 12:20:36 följande:

    berätta :-P
    Vi är så sugna på varandra men vill vänta tills vi är på julfesten... Så vi tar bara på varandra just ju... onanerar ihop...
  • Anonym (miss dirty)
    Äldre 7 Nov 12:34
    Anonym skrev 2012-11-07 12:26:59 följande:
    Vi är så sugna på varandra men vill vänta tills vi är på julfesten... Så vi tar bara på varandra just ju... onanerar ihop...

    God damn vad hett!  Själv förförde jag min chef en gång i tiden, men det är en annan historia
  • Anonym (miss dirty)
    Äldre 7 Nov 12:35
    Anonym skrev 2012-11-07 12:18:28 följande:
    Aah jag går under av kåthet, pga operation får jag inte få nån orgasm i ytterligare tre veckor!!!! Det är tortyr ;)

    Din stackare!!
  • Anonym
    Äldre 7 Nov 12:40
    Anonym (nöjd man) skrev 2012-03-25 06:26:27 följande:
    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

    Är sugen nu : )
Svar på tråden Har ni onanerat idag?