• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Liten norrland

    Film och mina fingrar brukar ge mig det jag vill ha men så är jag kåt nästan jämt så det blir rätt ofta. Synd bara att man är singel?

  • AAlexander01

    Klart jag har, som den dp-addict man är, men det skujlle aldrig falla mig in att berätta om det på ett offentligt forum som detta!

  • Anonym

    Kröp intill frugan i sänen och smekte henne lite, men eftersom hon har mens blev det runkning samtidigt som vi kysstes. Innan det gick för mig tog hon kuken och runkade samtidigt som jag smekte hennes bröst. Sprutade jättemycket på magen.

  • carlf

    Nej. men måste snart med en hel helg utan orgasm, då blir det rätt mycket säd som vill ut;)

  • JagMan
    Liten norrland skrev 2012-12-25 10:11:39 följande:
    Film och mina fingrar brukar ge mig det jag vill ha men så är jag kåt nästan jämt så det blir rätt ofta. Synd bara att man är singel?

    Är du tjej? Isf maila mig
  • carlf
    Anonym (KTstina) skrev 2012-12-25 12:55:48 följande:
    Ja.... Nuuuuuu :)
    vad fantisera du till. jag skulle behöva nått att tänka på så jag också blir riktigt sugen
  • Peter37

    Runkar min rakade kuk,står hård och våt,smeker ollonet sakta...drömmer om en het kvinna.....mkt som vill ut nu...

  • Anonym (KTstina)

    Tog sexiga bilder av mig själv som jag skulle lägga upp i helkroppstråden, tyvärr gick det inte att skicka dem :( Har iaf kommit färdigt nu ;) ha det så skönt!

Svar på tråden Har ni onanerat idag?