• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1875698 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1875698

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym
    Äldre 10 Feb 00:57
    carlf skrev 2013-02-10 00:44:43 följande:

    Aha, tack;) Fan nu kan jag inte låta bli att smeka min kuk, mitt hårda blanka ollon är här för dig. Gud, vill känna din tunga o läppar leka med min kuk samtidigt som jag smeker din nakna kropp.
    Fortsätt snälla..verkar som att jag får ta fram min dildo.. ;)
  • Äldre 10 Feb 01:03
    Anonym skrev 2013-02-10 00:57:50 följande:
    Fortsätt snälla..verkar som att jag får ta fram min dildo.. ;)

    Får ner dig på rygg. Kysser din hals , tar din hand och låter mina fingrarna leka med dina. Slickar runt din ena bröst vårta o för din hand mot din nedre del på din mage, smeker lite där o styr sen ner...... Samtidigt som min tunga o läppar har lekt sig ner till din mage så har min hand styr ner din till dina fitta. Din hand är underst och jag styr dina fingrar med mina o det tar inte lång stund från ditt lång finger tränger in.......
  • Äldre 10 Feb 01:06

    Oj, för upp min hand mot din mun o låter dig suga på två av mina fingrar ett lite ta. För undan din hand o tränger in med ring o långfingret och pullar dig lite försiktigt samtidigt som mina läppar leker på din mage och min andra hand på dina bröst...

  • Anonym
    Äldre 10 Feb 01:12

    CARLF.... du är bäst hehehe jag kom riktigt skönt!!! ;)

  • Äldre 10 Feb 01:14
    Anonym skrev 2013-02-10 01:12:07 följande:
    CARLF.... du är bäst hehehe jag kom riktigt skönt!!! ;)

    Är det så?;) fan va härligt. Glad jag blir. Då kan jag ta hand om min kuk nu lite. Kan säga den har vatt hårde länge nu;)
  • Anonym
    Äldre 10 Feb 01:24
    carlf skrev 2013-02-10 01:14:21 följande:

    Är det så?;) fan va härligt. Glad jag blir. Då kan jag ta hand om min kuk nu lite. Kan säga den har vatt hårde länge nu;)
    Ja det är så, vet inte hur jag ens ska tacka dig !Kyss kom riktigt skönt efter en väldigt lång tid..
  • Äldre 10 Feb 01:26
    Anonym skrev 2013-02-10 01:24:21 följande:
    Ja det är så, vet inte hur jag ens ska tacka dig ! kom riktigt skönt efter en väldigt lång tid..

    Jag kommer snart också. Känner inte jag ska försöka hålla igen orgasmen, jag är så kåt redan att den blir nog stark även om jag kommer fort
  • Äldre 10 Feb 06:44
    Anonym (mullig91) skrev 2013-02-10 00:11:12 följande:
    Klart nu!



    Härligt ;) hur var de?
  • Äldre 10 Feb 08:16

    Sitter och runkar just nu. Kommer att runka till och från hela dagen för att komma i en grym orgasm ikväll. Älskar att dra ut på det. För det är en skön känsla att vara kåt, och orgasman blir så mycket skönare om man drar ut på det.

    Man 48

  • Äldre 10 Feb 09:25
    Anonym (mullig91) skrev 2013-02-09 21:36:27 följande:
    Nej men lite senare ikväll så ;)
    Ska läsa några "festliga" noveller tills jag blir plaskvåt sen köra.
    22 år.
    Tjej.
    Dildon gled säkert lätt in sen va mm
    eller vart de bara flinka fingrar 
Svar på tråden Har ni onanerat idag?