• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1873321 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1873321

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym
    Äldre 26 Feb 09:55
    Anonym (Nöjda frun) skrev 2013-02-25 18:36:13 följande:
    Gjorde det i morse..med dildon eftersom gubben är ute på jobb och inte kommer hem förrän på torsdag..:( det var väldigt skönt men jag föredrar ändå äkta vara ;)

    Onanerar du mycket/ofta när gubbe är borta?


    Smyger du med det?

  • Anonym
    Äldre 26 Feb 10:09

    Japp, med min älskling. Tycker att det är sjukt sexigt att se på när den andra gör det, förhöjer min egen njutning.

  • Äldre 26 Feb 10:58
    ManligMan6 skrev 2013-02-25 09:20:30 följande:
    Onanerar du mycket/ofta när du är ensam hemma?
    Smyger du med det?

    Haha, jag kan absolut säga att jag försöker onanera så ofta jag kan! Däremot behövs det ju inte lika ofta när pojkvännen är hemma, då sköts njutningen på ett annat sätt Flört Men jo, jag onanerar ofta hemma.

    Om jag smyger med det? Hm, det tror jag inte... I mitt och min killes förhållande finns det inga regler om att vi INTE skulle få tillfredsställa oss själva om den andre inte är hemma. Dessutom kan det hända att jag och min partner onanerar framför varandra som förspel och för att hetsa upp varandra.

    Hur så?      

     
  • Äldre 26 Feb 10:59
    carlf skrev 2013-02-24 16:34:35 följande:

    Jag kan erkänna att jag har runkat idag

    Grattis. Hur gick du till väga?
  • Anonym (Nöjda frun)
    Äldre 26 Feb 11:01
    Anonym skrev 2013-02-26 09:55:10 följande:

    Onanerar du mycket/ofta när gubbe är borta?


    Smyger du med det?



    Nja..ganska ofta eftersom jag rätt ofta är sugen på sex ;) Dildon är ju perfekt att ha då..! Nja..är väl inget vi diskuterar direkt, men tror nog han fattar att jag använder den ibland när han inte är hemma..;) Vad värre är, är att jag gillar VÄLDIGT mycket att bli slickad..dock gillar inte gubben alls att göra det så nu är det evigheter sen sist..och det är väldigt trist faktiskt..
  • Anonym
    Äldre 26 Feb 11:12
    Anonym (Nöjda frun) skrev 2013-02-26 11:01:17 följande:

    Nja..ganska ofta eftersom jag rätt ofta är sugen på sex ;) Dildon är ju perfekt att ha då..! Nja..är väl inget vi diskuterar direkt, men tror nog han fattar att jag använder den ibland när han inte är hemma..;) Vad värre är, är att jag gillar VÄLDIGT mycket att bli slickad..dock gillar inte gubben alls att göra det så nu är det evigheter sen sist..och det är väldigt trist faktiskt..

    Bor du i Gbg-trakten kan jag komma och slicka dej, för det är det mysigaste jag vet att göra på tjejer!
  • Anonym (Nöjda frun)
    Äldre 26 Feb 11:17
    Anonym skrev 2013-02-26 11:12:52 följande:

    Bor du i Gbg-trakten kan jag komma och slicka dej, för det är det mysigaste jag vet att göra på tjejer!

    Tack för erbjudandet, men jag bor en bra bit från Göteborg..synd att jag inte lyckades träffa en kille som gillar det då..finns inget jag tycker är så skönt som att bli slickad ordentligt..
  • Anonym (våt)
    Äldre 26 Feb 12:14

    Idag har jag onanerat som bara den. Är singel och ensam hemma så jag tänkte ha en hel dag för onanering.
    Hittills:

    Gned mig smått mot täcket när jag vaknade.
    Gick upp och duschade och rakade mig len. Smörjde in mig i oljor och satte på mig ett rött läppstift (är helt osminkad förutom det).
    Valde ut sexiga underkläder (en upphetsande push-up som visar mycket och nätta stringtrosor).
    Lade ut en filt i soffan och började smeka över underkläderna.
    Knäppte upp BHn och nöp och lekte med mina bröstvårtor.
    Lade lite saliv på pekfingret och cirklade med fingret mellan blygläpparna och lätt uppför klitoris. Kände att jag började bli upphetsad.     
    Hämtade en dildo och red den. Kom några gånger.    
    Avslutade med dildon och smekte hela kroppen.
    Gick in i badrummet, satte mig på bänken och sköt upp fingret i vaginan. Kom igen.
    Gnuggade mig mot saker.
    Satte en hård vattenståle mot klitoris och orgasmerna flödade. Älskar när någon slickar.
    Så har min dag varit hittills. Någon som har inspiration till vad jag ska göra härnäst?      

  • Äldre 26 Feb 19:15
    Anonym (våt) skrev 2013-02-26 12:14:38 följande:
    Idag har jag onanerat som bara den. Är singel och ensam hemma så jag tänkte ha en hel dag för onanering. Hittills: Gned mig smått mot täcket när jag vaknade. Gick upp och duschade och rakade mig len. Smörjde in mig i oljor och satte på mig ett rött läppstift (är helt osminkad förutom det). Valde ut sexiga underkläder (en upphetsande push-up som visar mycket och nätta stringtrosor). Lade ut en filt i soffan och började smeka över underkläderna. Knäppte upp BHn och nöp och lekte med mina bröstvårtor. Lade lite saliv på pekfingret och cirklade med fingret mellan blygläpparna och lätt uppför klitoris. Kände att jag började bli upphetsad.      Hämtade en dildo och red den. Kom några gånger.     Avslutade med dildon och smekte hela kroppen. Gick in i badrummet, satte mig på bänken och sköt upp fingret i vaginan. Kom igen. Gnuggade mig mot saker. Satte en hård vattenståle mot klitoris och orgasmerna flödade. Älskar när någon slickar. Så har min dag varit hittills. Någon som har inspiration till vad jag ska göra härnäst?      

    Anonym (våt) skrev 2013-02-26 12:14:38 följande:
    Idag har jag onanerat som bara den. Är singel och ensam hemma så jag tänkte ha en hel dag för onanering. Hittills: Gned mig smått mot täcket när jag vaknade. Gick upp och duschade och rakade mig len. Smörjde in mig i oljor och satte på mig ett rött läppstift (är helt osminkad förutom det). Valde ut sexiga underkläder (en upphetsande push-up som visar mycket och nätta stringtrosor). Lade ut en filt i soffan och började smeka över underkläderna. Knäppte upp BHn och nöp och lekte med mina bröstvårtor. Lade lite saliv på pekfingret och cirklade med fingret mellan blygläpparna och lätt uppför klitoris. Kände att jag började bli upphetsad.      Hämtade en dildo och red den. Kom några gånger.     Avslutade med dildon och smekte hela kroppen. Gick in i badrummet, satte mig på bänken och sköt upp fingret i vaginan. Kom igen. Gnuggade mig mot saker. Satte en hård vattenståle mot klitoris och orgasmerna flödade. Älskar när någon slickar. Så har min dag varit hittills. Någon som har inspiration till vad jag ska göra härnäst?      

    Lät som du fick en grymt skön start på dagen;)
  • Äldre 27 Feb 00:11

    Är så galet kåt just nu..kollar film,smeker min styva kuk med handkräm...sprutar snartt....

Svar på tråden Har ni onanerat idag?