• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Något

    Sitter och gnider mig mot en hårborte jag köpte för ett tag sedan med var urusel på att ta sig igenom håret, så nuförtiden använder jag den på ett annat ställe... otroligt skönt!

  • redstripe
    Något skrev 2013-02-27 10:37:17 följande:
    Sitter och gnider mig mot en hårborte jag köpte för ett tag sedan med var urusel på att ta sig igenom håret, så nuförtiden använder jag den på ett annat ställe... otroligt skönt!



    busigt!
  • carlf
    Victoriassecret skrev 2013-02-27 09:08:29 följande:
    Ja, i natt. Kom tre gånger med hjälp av mina fingrar och lite filmklipp. Sov så gott sen! Kvinna, 32 år.

    3 gånger på raken eller du fick bygga upp de sista orgasmerna från start?
  • Victoriassecret
    carlf skrev 2013-02-27 17:17:55 följande:
    3 gånger på raken eller du fick bygga upp de sista orgasmerna från start?

    Den andra kom direkt efter den första. Den tredje efter en kort vila, så det blev som från start, kan man säga...
  • carlf
    Victoriassecret skrev 2013-02-27 17:23:08 följande:
    Den andra kom direkt efter den första. Den tredje efter en kort vila, så det blev som från start, kan man säga...

    Victoriassecret skrev 2013-02-27 17:23:08 följande:
    Den andra kom direkt efter den första. Den tredje efter en kort vila, så det blev som från start, kan man säga...

    Måste vara grymt att kunna få två så efter varandra, andra blir lite starkare va?
  • Anonym (man)

    Japp nyss! Tungan ute iklädd lite sjysta damunderkläder... Spöke Det är bäst så!

  • Victoriassecret
    carlf skrev 2013-02-27 17:34:19 följande:
    Victoriassecret skrev 2013-02-27 17:23:08 följande:
    Den andra kom direkt efter den första. Den tredje efter en kort vila, så det blev som från start, kan man säga...
    Måste vara grymt att kunna få två så efter varandra, andra blir lite starkare va?

    Mm, det är jättehärligt. Den andra blir oftast kortare, men mer intensiv. Jag brukar försöka komma flera gånger efter varandra, det är så grymt..!
  • carlf

    Tror inte man kan det som kille, ja komma i tät följd. Jag kan inte det är jag säker på, har provat många gånger;) Andra orgasmen eller sprutet får man allt bygga upp från grunden. Jag blir allt lite sugen på en skön orgasm här nu;)

Svar på tråden Har ni onanerat idag?