• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (girl nextdoor)
    andyman01 skrev 2014-01-14 12:04:51 följande:

    Härligt att du vågar njuta!  Glad
    Ja, visst är det! Numera ett måste i livet helt enkelt. Det känns som att jag inte klarar mig utan....Solig
  • Anonym (Skön man)

    Precis haft en skön och fantasi full onani stund för mig själv. Underbart och avslappnande.

  • Anonym (kåt 4)

    Ljuvlig 


    Anonym (nöjd man) skrev 2012-03-25 06:26:27 följande:
    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....
    Ja, flera gånger, senast alldeles nyss...
    Hade sex över skype, samtidigt som jag smekte min pärla med ena handen och ena bröstet med den andra...
    Kvinna, 
    pass
    Jätteskönt...hemlighet...
  • Umeåkillen
    Anonym (Snippan) skrev 2014-01-14 19:36:16 följande:
    Det var tänkt som en snabbis, men det blev en långis på Skoltoaletten då vi hade matte :D Fick frånvaro men det var inte det enda jag fick ;) Puss på er!

    Det lät ju riktigt trevligt. Tänk som kille att få reda på att du satt där😊 fort skulle man bli stenhård...
  • wilhelm50

    [quote=72237833][quote-nick]Anonym (kåt 4) skrev 2014-01-15 02:03:14 följande:[/quote-nick]Ljuvlig 


    Anonym (nöjd man) skrev 2012-03-25 06:26:27 följande:
    Som rubriken lyder... Har ni onanerat idag...?? Hur gjorde ni å vad var klockan? Å är ni kille eller tjej? Ålder? Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex Kille å är 44 år Så skönt så.....
    Ja, flera gånger, senast alldeles nyss... Hade sex över skype, samtidigt som jag smekte min pärla med ena handen och ena bröstet med den andra... Kvinna,  pass Jätteskönt...hemlighet...[/quot Låter härligt önskar jag var med dig,kramar
  • andyman01
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2014-01-14 23:45:23 följande:
    Ja, visst är det! Numera ett måste i livet helt enkelt. Det känns som att jag inte klarar mig utan....Solig
    Kan bara hålla med! :)
  • Anonym (Kille30)

    Japp - gav mig dock inte tillåtelse att komma. Är så skönt att vara sprängkåt!

  • carlf
    Anonym (Me) skrev 2014-01-14 01:18:01 följande:
    Nej min kåthet verkar ha försvunnit så har inte onanerat på ett tag funkar inte. 

    Jag: Tjej/kvinna
    Ålder 33
    Singel

    Men förra gången ja onanera så va det i soffan brukar oftast använda höger fingrar å pulla mej själv
    å vänster fingrar till å stimulera klitoris med. 

    Kan hålla på i två timmar om ja är riktigt kåt men för nu så verkar det som om klitorisen sten dött
    känner mig lite som hon på sex and the city när hon sa att hennes orgasm försvunnit.

    Ja borde nog skaffa mig en pojkvän snart.
    Är du en trevlig o bra tjej då?;)
  • Anonym (girl nextdoor)
    andyman01 skrev 2014-01-15 10:57:16 följande:
    Kan bara hålla med! :)
    Ja, fast ännu bättre än att göra det själv är ju att göra det med någon man gillar.....Drömmer
Svar på tråden Har ni onanerat idag?