• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (girl nextdoor)

    Nu har jag gjort det för en liten stund sedan, tillsammans med en fin vän & min vibrerande leksak liggandes i sängen....Drömmer

  • Anonym (Kille30)

    Gör det nu. Dock lommar jag inte tillåta mig att komma. Jag håller mig tills ikväll då jag förhoppningsvis kommer att tömma pungen för första gången på en vecka. Jag brukar inte hålla upp så länge men nu har det blivit så av olika anledningar.

    Jag tycker det är skönt att runka tills man är riiiktigt nära för att direkt avbryta. Då är man kåt under en lång tid. Mind fucking.

  • Snapps

    Ska göra det strax efter att jag har läst lite här på forumet, blir nog i duschen i dag igen då det är skönt.
    Kille

  • didibobo
    Anonym (singeln 2) skrev 2014-01-30 03:18:12 följande:
    Klockan 23:30, dildo i röven och fingrarna på klittan. Tjej (uppenbarligen) , 20år. Usch, avskyr att vara singel..
    Hjälper dig gärna! Kille 20.. Håller på nu!
  • Snapps

    Hej igen. nu har jag haft det mysigt i duschen. Redo för allt vad dagen har att erbjuda. Hoppas alla får en härlig alla hjärtans dag

  • HäckHäxan

    Japp. Så kan det gå när man snuskmessar med en skön kvinna. OM du kikar in raring, så tack för stunden Kyss


    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • GDM

    Mm! Så mysigt och skönt att dra med fingrarna i det våta. Låta pekfingret glida in och långfingret smeka mot analhålet.

  • bonasera

    Ska nog göra det om en stund. Another Saturday night and I ain't got nobody...

Svar på tråden Har ni onanerat idag?