• Anonym (Kaffedraken)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Kaffedraken)
    HerrZ skrev 2016-01-29 09:26:07 följande:

    började lite i duschen i morse men han inte klart så jag fortsatte i bilen på väg till jobbet. Stannade till på en parkering och tömde en skön omgång ute i det fria.

    En skön start på dagen, men jag tror nog det blir fler omgångar under dagen...


    Låter inte helt friskt, lite väl maniskt
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nja, inte idag, klockan är ju något över midnatt, men jag började morgonen med en skön lekstund tillsammans med en utav mina favoritleksaker. Det slutade med en härligt skön orgasm. :-P Ligger nu naken och nyrakad under täcket och känner mig sugen igen... ... /Pentra

  • Anonym (Kaffedraken)
    Pentra skrev 2016-01-30 00:19:59 följande:

    Nja, inte idag, klockan är ju något över midnatt, men jag började morgonen med en skön lekstund tillsammans med en utav mina favoritleksaker. Det slutade med en härligt skön orgasm. :-P Ligger nu naken och nyrakad under täcket och känner mig sugen igen... ... /Pentra


    Visst är de skönt när suget börjar krypa fram på småtimmarna! ;)
  • Anonym (Kaffedraken)
    HerrZ skrev 2016-01-29 09:26:07 följande:

    började lite i duschen i morse men han inte klart så jag fortsatte i bilen på väg till jobbet. Stannade till på en parkering och tömde en skön omgång ute i det fria.
    En skön start på dagen, men jag tror nog det blir fler omgångar under dagen...


    Du hann inte klart i duschen så du går till bilen och kör till en parkering där du hinner göra klart. Förmodligen! Hahahahaha
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej, jag har inte runkat idag. 

    Inte igår heller. Alltså......jag RUNKADE inte igår. Däremot satte jag på min UNDERBARA kvinnaHjärta igår. Vi tog oss inte ur sängen på en betydande del av dagen. 

    Det var en bra dag. Igår. 

    Igår var en riktigt bra dag.

    Kram //Anton bonk.gif


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anton Chigurh skrev 2016-02-03 16:42:21 följande:

    Nej, jag har inte runkat idag. 

    Inte igår heller. Alltså......jag RUNKADE inte igår. Däremot satte jag på min UNDERBARA kvinna igår. Vi tog oss inte ur sängen på en betydande del av dagen. 

    Det var en bra dag. Igår. 

    Igår var en riktigt bra dag.

    Kram //Anton 


    Javisst är det härligt med underbara kvinnor Anton.Jag har nu varit tillsammans med den underbaraste av alla i snart 11 Månader.Hon gör allt med mig o lite till.Tror vi är dom lyckligaste killarna på FL.Ha en bra dag.
Svar på tråden Har ni onanerat idag?