• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anton Chigurh
    livserfaren skrev 2016-02-03 17:29:30 följande:
    Javisst är det härligt med underbara kvinnor Anton.Jag har nu varit tillsammans med den underbaraste av alla i snart 11 Månader.Hon gör allt med mig o lite till.Tror vi är dom lyckligaste killarna på FL.Ha en bra dag.
    Det är säkerligen så. Ja.treeswing.gifHärligt å se att det finns en och annan, som dig tex, som har redigt bra förhållanden.

    Och ha en riktigt bra dag du med. Eller kväll rättare...

    //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • livserfaren
    Anton Chigurh skrev 2016-02-03 19:05:11 följande:

    Det är säkerligen så. Ja.Härligt å se att det finns en och annan, som dig tex, som har redigt bra förhållanden.

    Och ha en riktigt bra dag du med. Eller kväll rättare...

    //Anton


    Tack ska du ha..Ja jag är verkligen lycklig
  • Anonym (WTF-OT)

    Om ni kan stänga ner violinerna och sluta kapa tråden så skulle det vara trevligt. Det måste väl finnas en tråd för er också?

  • Anton Chigurh
    Anonym (WTF-OT) skrev 2016-02-03 19:33:38 följande:
    Om ni kan stänga ner violinerna och sluta kapa tråden så skulle det vara trevligt. Det måste väl finnas en tråd för er också?
    dropcheer.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Hormonell)

    Alltså, jag är gravid och kåt hela tiden. Hemma och vabbat. Ungen gör inget annat än sover så i dagarna tre nu har jag porrsurfat på telefonen.

    Blir plaskvåt varenda gång och behöver knappt ta på mig för att det ska gå. Två timmar senare har jag inget att göra och historien upprepar sig.

    Två timmar efter det är jag uttråkad och, tjaa.. Ni fattar ;)

    Så ser mina hemmadagar ut.

  • joon4321
    Anonym (Hormonell) skrev 2016-02-03 22:17:18 följande:

    Alltså, jag är gravid och kåt hela tiden. Hemma och vabbat. Ungen gör inget annat än sover så i dagarna tre nu har jag porrsurfat på telefonen.

    Blir plaskvåt varenda gång och behöver knappt ta på mig för att det ska gå. Två timmar senare har jag inget att göra och historien upprepar sig.

    Två timmar efter det är jag uttråkad och, tjaa.. Ni fattar ;)

    Så ser mina hemmadagar ut.


    Kan vi vara sjuka tillsammans? Har samma tendens när jag är hemma... vad tänder du på?
  • Anonym (Hormonell)
    joon4321 skrev 2016-02-03 22:26:33 följande:

    Kan vi vara sjuka tillsammans? Har samma tendens när jag är hemma... vad tänder du på?


    Är du hemma nu då? ;)

    Kan titta på allt möjligt, men gillar mest allt som har med analt att göra. Åker in ett finger eller två på mig med. Eller en ridtur på buttpluggen!

    Eller vill jag bli riktigt våt, tittar jag på tjejer som slickar varandra. Saaakta, uppifrån och ner. Nerifrån upp. Blött ska det vara.

    Då spottar jag på mina fingrar och rör på mina bröstvårtor.

    Ursäkta... Blev lite carried away här ;)
  • joon4321
    Anonym (Hormonell) skrev 2016-02-03 22:37:34 följande:

    Är du hemma nu då? ;)

    Kan titta på allt möjligt, men gillar mest allt som har med analt att göra. Åker in ett finger eller två på mig med. Eller en ridtur på buttpluggen!

    Eller vill jag bli riktigt våt, tittar jag på tjejer som slickar varandra. Saaakta, uppifrån och ner. Nerifrån upp. Blött ska det vara.

    Då spottar jag på mina fingrar och rör på mina bröstvårtor.

    Ursäkta... Blev lite carried away här ;)


    Underbart! Ja är hemma nu med handen under täcket ;) riktigt stora våta fylliga blygdläppar gör mig stenhård.. en kvinna som njuter av sin sexualitet är inte fel det heller ;) blir det någon mer idag?
Svar på tråden Har ni onanerat idag?