• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Flerbarnsmamman80

    Började med onani sen vaknade karln och då hjälpte han till :P

  • Anonym (så skönt)

    med min runkkompis(sen 15 år tillbaka :D ) för en timme senFlört perfekt eftersom tjejen är så usel på runka mig. sen är det spännande att med hemlisar ;) män runkar även 100 gånger bättre än tjejer för den delen. det är fakta.

  • Anonym (DL 2)
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-07-14 11:12:12 följande:

    Började med onani sen vaknade karln och då hjälpte han till :P


    Fy, så taskigt..
  • Anonym (Frida 38)
    Annnaa skrev 2018-07-15 21:41:56 följande:

    Smekte mig i morse. Jag satte min mellanstora plugg i rumpan medan jag smekte klittan.


    Åååå vad skönt. Har två favorit pluggar jag själv använder. Har du testat analt när det kommer till sex?
  • Annnaa
    Anonym (Frida 38) skrev 2018-07-15 23:22:03 följande:

    Åååå vad skönt. Har två favorit pluggar jag själv använder. Har du testat analt när det kommer till sex?


    Jag provade det först för några år sedan, med den killen jag är tillsammans med nu. Det var lite pyssligt i början, men nu kan jag få de absolut underbaraste orgasmerna av det. Särskilt om jag kommer åt att smeka mig samtidigt.
  • Anonym (Frida 38)
    Annnaa skrev 2018-07-15 23:52:01 följande:

    Jag provade det först för några år sedan, med den killen jag är tillsammans med nu. Det var lite pyssligt i början, men nu kan jag få de absolut underbaraste orgasmerna av det. Särskilt om jag kommer åt att smeka mig samtidigt.


    Grattis till dig! Jag har inte prövat det med min nuvarande kille. Jag har någon dröm att ha en kuk i min rumpa medans jag suger av en till. Eller en kuk i min rumpa och en i det andra hålet. Givetvis ska det vara med min kille. Har inte vågat berätta detta för honom än.
  • Man 78
    Anonym (Frida 38) skrev 2018-07-16 00:36:45 följande:
    Grattis till dig! Jag har inte prövat det med min nuvarande kille. Jag har någon dröm att ha en kuk i min rumpa medans jag suger av en till. Eller en kuk i min rumpa och en i det andra hålet. Givetvis ska det vara med min kille. Har inte vågat berätta detta för honom än.
    Sexigt men killen kanske inte gillar konkursens. 
  • Annnaa
    Anonym (Frida 38) skrev 2018-07-16 00:36:45 följande:

    Grattis till dig! Jag har inte prövat det med min nuvarande kille. Jag har någon dröm att ha en kuk i min rumpa medans jag suger av en till. Eller en kuk i min rumpa och en i det andra hålet. Givetvis ska det vara med min kille. Har inte vågat berätta detta för honom än.


    Jag fantiserar ofta om gruppsex också. Kanske kan du i alla fall övertyga honom om att ta dig i stjärten?
Svar på tråden Har ni onanerat idag?