• Anonym (nöjd man)
    Äldre 25 Mar 06:26
    1873493 visningar
    9700 svar
    -4 +3
    9700
    1873493

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Frida 38)
    Äldre 16 Jul 01:12
    Annnaa skrev 2018-07-16 00:57:57 följande:

    Jag fantiserar ofta om gruppsex också. Kanske kan du i alla fall övertyga honom om att ta dig i stjärten?


    Jag ska försöka ta upp det med honom. Jag skulle vilja ha hel sex omgång med bara analt och sugning av honom däremellan. Givetvis skulle jag tvätta mig ordentligt.

    Vad för typ av gruppsex fantiserar du om?
  • Äldre 16 Jul 01:43
    Anonym (Frida 38) skrev 2018-07-16 01:12:13 följande:
    Jag ska försöka ta upp det med honom. Jag skulle vilja ha hel sex omgång med bara analt och sugning av honom däremellan. Givetvis skulle jag tvätta mig ordentligt.

    Vad för typ av gruppsex fantiserar du om?
    Om han har tagit mig där bak så vill jag ju inte suga på den, men han kan gärna få spruta på mig. Jag fantiserar ofta om att få ligga med två killar samtidigt. Naturligtvis handlar det om att få vara i centrum och att bli tillfredsställd på ett sätt som bara två män kan göra. Sen blir jag kåt av att lyckas tillfredsställa två samtidigt och vill känna dem spruta på mig.
  • Anonym (Frida 38)
    Äldre 16 Jul 01:51
    Annnaa skrev 2018-07-16 01:43:16 följande:

    Om han har tagit mig där bak så vill jag ju inte suga på den, men han kan gärna få spruta på mig. Jag fantiserar ofta om att få ligga med två killar samtidigt. Naturligtvis handlar det om att få vara i centrum och att bli tillfredsställd på ett sätt som bara två män kan göra. Sen blir jag kåt av att lyckas tillfredsställa två samtidigt och vill känna dem spruta på mig.


    Åååå det låter underbart. När jag blir väldigt kåt så styr inte min hjärna mig. Jag skulle kunna suga om han har varit i rumpen, det skulle inte göra ngt. Att ha två kukar i mig kommer förmodligen att bli en dröm.

    Ska ta fram mina två dildos nästa gång. När han tar mig bakifrån så ska jag be honom föra in en dildo som fleslag därbak.

    Du gillar inte (Bukkake) tänkte på att du gillar sperma. Jag vill ofta ha sprut på fittan/venusberget/ansikte/mun allt annat är bortkastat.
  • Äldre 16 Jul 02:01
    Anonym (Frida 38) skrev 2018-07-16 01:51:25 följande:
    Åååå det låter underbart. När jag blir väldigt kåt så styr inte min hjärna mig. Jag skulle kunna suga om han har varit i rumpen, det skulle inte göra ngt. Att ha två kukar i mig kommer förmodligen att bli en dröm.

    Ska ta fram mina två dildos nästa gång. När han tar mig bakifrån så ska jag be honom föra in en dildo som fleslag därbak.

    Du gillar inte (Bukkake) tänkte på att du gillar sperma. Jag vill ofta ha sprut på fittan/venusberget/ansikte/mun allt annat är bortkastat.
    Gillar du själv att kolla på typ bukkake eller annan porr med mycket sperma i?
  • Äldre 16 Jul 02:04
    Anonym (Frida 38) skrev 2018-07-16 01:51:25 följande:
    Åååå det låter underbart. När jag blir väldigt kåt så styr inte min hjärna mig. Jag skulle kunna suga om han har varit i rumpen, det skulle inte göra ngt. Att ha två kukar i mig kommer förmodligen att bli en dröm.

    Ska ta fram mina två dildos nästa gång. När han tar mig bakifrån så ska jag be honom föra in en dildo som fleslag därbak.

    Du gillar inte (Bukkake) tänkte på att du gillar sperma. Jag vill ofta ha sprut på fittan/venusberget/ansikte/mun allt annat är bortkastat.
    Att ha tio grabbar runkandes över mig är kanske inte riktigt min grej.
  • Anonym (Frida 38)
    Äldre 16 Jul 02:11
    Annnaa skrev 2018-07-16 02:04:09 följande:

    Att ha tio grabbar runkandes över mig är kanske inte riktigt min grej.


    Vill du PM?a istället?
  • Anonym (Frida 38)
    Äldre 16 Jul 02:13
    Man 78 skrev 2018-07-16 02:01:40 följande:

    Gillar du själv att kolla på typ bukkake eller annan porr med mycket sperma i?


    Jag gillar arga sex med min sambo, skulle vilja ha en till kille. Min sambo duger gott.
  • Äldre 16 Jul 02:17
    Anonym (Frida 38) skrev 2018-07-16 02:11:58 följande:
    Vill du PM?a istället?
    visst
  • Äldre 16 Jul 08:27

    Sitter på jobbet och känner mig lite olydig. Hade varit mysigt att kåtsnacka med nån trevlig kvinna.

    Fantisera och egga varandra...gärna lite förbjudet ;)

  • Äldre 16 Jul 11:57

    Ja 4 gånger i går å 1 gång i dag

Svar på tråden Har ni onanerat idag?