• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Flerbarnsmamman80

    Har haft sex idag, men är sjukt sugen på mer nu, blir nog att använda fingrarna!! ;)

  • Anonym (Bo Hansson)
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-07-19 15:50:15 följande:

    Har haft sex idag, men är sjukt sugen på mer nu, blir nog att använda fingrarna!! ;)


    Med maken?
  • Hårfagre

    Håller på att prova ut en prostatastimulerande dildo som är böjd liksom. Känns skönt, men ovant att ha fört in något "där inne". Får inte omedelbart stånd av detta, vet heller inte om det kan förväntas.

  • Anonym (Leksak)
    Hårfagre skrev 2018-07-19 19:12:21 följande:
    Håller på att prova ut en prostatastimulerande dildo som är böjd liksom. Känns skönt, men ovant att ha fört in något "där inne". Får inte omedelbart stånd av detta, vet heller inte om det kan förväntas.

    Gillar prostata massage men får så jävla ont i röv en.. Tips?
  • Hårfagre
    Anonym (Leksak) skrev 2018-07-20 01:12:02 följande:

    Gillar prostata massage men får så jävla ont i röv en.. Tips?


    Just den mojängen jag köpte, se ovanför känns perfekt för mig. Lagom stor och masserar på rätt ställe. Upplever orgasm hårdare och aningen längre när jag runkat med den i stjärten.
  • Anonym (Leksak)
    Hårfagre skrev 2018-07-20 01:14:34 följande:
    Just den mojängen jag köpte, se ovanför känns perfekt för mig. Lagom stor och masserar på rätt ställe. Upplever orgasm hårdare och aningen längre när jag runkat med den i stjärten.

    Värt att prova i så fall.. Får grym orgasm av prostata massage
  • Jonnynilsson

    Jo jag! Det är bara jag som är vaken så jag har precis haft en skön stund vid datorn. Snart vaknar frugan och då gäller det att ha laddat om för efter frukosten återvänder vi till sängen.

Svar på tråden Har ni onanerat idag?