• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Mr nice
    Vaktisen79 skrev 2018-07-21 11:26:27 följande:

    Ja, just nu faktiskt innan lunch gästerna kommer, härligt att få en stund för sig själv.


    Samma här :)
  • Blueeyedad
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-07-21 08:27:04 följande:

    Någon mer än jag som myser med sig själv nu?:)


    Står i en bastu på en vildmarkscamping och drar i världens råstånd som inte vill lägga sig trots en intensiv behandling av frugan i natt. Måste göra något åt det så att den förhoppningsvis håller sig nere på stranden i dag ;)
  • IdaCharlotta
    smeden75 skrev 2018-07-21 10:16:41 följande:

    Japp.. Har hållit på mig i några dagar av olika anledningar.. Men nu har jag en stund för mig själv...


    Jag skulle bli rätt sur inom loppet av bara 2 dagar. Hoppas att du inte led för mycket. Själv måste jag sköta hushållet en del innan jag får börja.
  • Amadeus88
    IdaCharlotta skrev 2018-07-21 15:58:23 följande:

    Jag skulle bli rätt sur inom loppet av bara 2 dagar. Hoppas att du inte led för mycket. Själv måste jag sköta hushållet en del innan jag får börja.


    Är man kåt å villig kanske hushållsgörat går fort så man får de skönt efter?;) eller har ja fel?
  • smeden75
    IdaCharlotta skrev 2018-07-21 15:58:23 följande:
    Jag skulle bli rätt sur inom loppet av bara 2 dagar. Hoppas att du inte led för mycket. Själv måste jag sköta hushållet en del innan jag får börja.

    Det var faktiskt lika jobbigt, är i en sommar stuga med mig. Kusin och hans barn + mina 2 i te en lugn stund.. Är så kåt att det gör ont! Tack och lov åker vi hem imorgon...fast det är ju en bra belöning efter en massa hushållssysslor =)
  • Anonym (SD 2018)
    smeden75 skrev 2018-07-21 19:24:54 följande:

    Det var faktiskt lika jobbigt, är i en sommar stuga med mig. Kusin och hans barn + mina 2 i te en lugn stund.. Är så kåt att det gör ont! Tack och lov åker vi hem imorgon...fast det är ju en bra belöning efter en massa hushållssysslor =)


    Så du är så kåt att det gör ont? I sällskap av din kusin och dina egna barn alltså. Låter sådär.
  • Annnaa
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-21 19:45:24 följande:

    Så du är så kåt att det gör ont? I sällskap av din kusin och dina egna barn alltså. Låter sådär.


    Vem kan hjälpa när man blir kåt?
  • Anonym (SD 2018)
    Annnaa skrev 2018-07-21 20:25:16 följande:

    Vem kan hjälpa när man blir kåt?


    Lika förstående när din sambo vill ligga en onsdagkväll och du är helt färdig?
Svar på tråden Har ni onanerat idag?