• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Mikaela)
    villbusa skrev 2019-03-11 05:55:30 följande:

    Härligt! Vad jobb ar du med?


    På ett vaktbolag så självklart på rasten när man va utstämplad 30 minuter. Kan nog bli i natt åxå.
  • villbusa
    Anonym (Mikaela) skrev 2019-03-12 01:09:32 följande:

    På ett vaktbolag så självklart på rasten när man va utstämplad 30 minuter. Kan nog bli i natt åxå.


    Träffar på en del vakter i mitt jobb på nätterna... mmm blir lite andra tankar när jag träffar de kvinnorna nästa gg.
  • Storken
    Kullis skrev 2019-03-12 12:26:42 följande:

    Pullade skönt med fingrarna nyss..!


    Du har det skönt mest hela tiden ;)

    Önskar jag hade tid med sånt på jobbet...
  • Anonym (Mikaela)
    villbusa skrev 2019-03-12 04:21:25 följande:

    Träffar på en del vakter i mitt jobb på nätterna... mmm blir lite andra tankar när jag träffar de kvinnorna nästa gg.


    Ler. Du menar att du kanske tänker hmm,undrar vad den tjejen har gjort i natt då eller ska göra. Brukar du onanera på jobbet ? vad jobbar du med? är du tjej?

    I nått blir det inget ,hade en såpass skön stund i eftermiddag hemma så klarar mig. Kan va gött åxå och mysa lite innan man lägger sig på morgonen.
  • Anonym (Pappan)

    Frun är på jobbet och jag har lämnat barnen i skolan. Så nu får det bli en skön stund ensam tyvärr...

  • Man 78
    Anonym (Mikaela) skrev 2019-03-13 02:50:42 följande:
    Ler. Du menar att du kanske tänker hmm,undrar vad den tjejen har gjort i natt då eller ska göra. Brukar du onanera på jobbet ? vad jobbar du med? är du tjej?

    I nått blir det inget ,hade en såpass skön stund i eftermiddag hemma så klarar mig. Kan va gött åxå och mysa lite innan man lägger sig på morgonen.
    Komplement till sex då eller är du singel så du får sköta saker på egen hand för jämnan? 
  • villbusa
    Anonym (Mikaela) skrev 2019-03-13 02:50:42 följande:

    Ler. Du menar att du kanske tänker hmm,undrar vad den tjejen har gjort i natt då eller ska göra. Brukar du onanera på jobbet ? vad jobbar du med? är du tjej?

    I nått blir det inget ,hade en såpass skön stund i eftermiddag hemma så klarar mig. Kan va gött åxå och mysa lite innan man lägger sig på morgonen.


    Man som kör lastbil på nätterna jopp nu kommer jag ju fundera på vad de kvinnliga vakter receptionisten etc. Sysslar med när de får en stund över på jobbet. Jo det har väl hänt både det ena å andra i lastbilshytten...när parkeringsbromsen varit tillslagen..
Svar på tråden Har ni onanerat idag?