• Äldre 29 Mar 19:22
    10406 visningar
    46 svar
    46
    10406

    Familjelivs Påsktävling- Vinn familjespel!



    Börjar du också tycka att det är vår i luften?
    Påsken är ett säkert vårtecken, men nu vill vi ta del av fler!
    Ladda upp en bild på ditt vårtecken och berätta varför det ger dig vårkänslor, är det en tussilago i dikeskanten, ett barn på cykeltur eller första dagen utan mössa?

    Bästa bilden och motiveringen utses till dagens vinnare. Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Vinnaren utses av en jury på Familjeliv. Tävlingen pågår fram till midnatt den 1 april och vinnaren avslöjas dagen efter.

     

    Priset är ett familjespel: Nalle Puh – Regnspelet. Från 4 år.

     

    Läs fullständiga tävlingsregler här


    Lycka till! Solig
  • Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn familjespel!
  • Lillaf­rejasm­amma
    Äldre 30 Mar 08:32
    #1

     



    Övriga år hade jag ng sagt att en blomma är det bästa vårteknet men i år drygt ett år efter att vår dotter föddes är det vackraste vårteknet glädjerop från barn lekandes ute i friska luften!

  • Äldre 30 Mar 09:16
    #2



    Min första tanke när vi snackar vårkänslor...


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Diablo
    Äldre 30 Mar 09:18
    #3


    Tussen 9 veckor gammal, som tycker att det där med vår, det är spännande. Här hittade hon en maskros som hon lekte med i tio minuterSolig
    Har man tur behöver man inget vett!
  • Äldre 30 Mar 09:24
    #4
    Anton Chigurh skrev 2012-03-30 09:16:31 följande:

    Min första tanke när vi snackar vårkänslor...


    Haha jag är född i lejonetstecken, bara så du vet Flört
  • Äldre 30 Mar 09:30
    #5


    Underbart att upptäcka att det kommit upp vårblomster bredvid stora stenen på gården.. trots att det ligger en halvmeter snö runt omkring
    Mina småtroll: Alva 080514, Tor 100130.
  • Äldre 30 Mar 09:31
    #6


    Att alla blir kära på våren, här är min son och vår granndotter, Loke har fallit så hårt så när hon måste gå in så springer han efter henne och skriker "Neej gå inte jag kommer sakna dig" 
    Sååå gulligt och får många att dra på smilebanden kan jag lova
  • Äldre 30 Mar 09:36
    #7


    sonen ute i skogen en härlig vår dag :) slippa termobyxor & vinterjacka & en promenad i skogen UTAN snö får mig att tänka på VÅR =)
    ..
  • Äldre 30 Mar 09:45
    #8
    vampyria2 skrev 2012-03-30 09:24:45 följande:
    Haha jag är född i lejonetstecken, bara så du vet Flört
    Jag hade det på känn. Därav bilden !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • BagarM­illa
    Äldre 30 Mar 11:12
    #9

    För mig är det vår när man kan göra som min dotter gör på bilderna = har picknick utomhus utan mössa och vantar på sig och matar änder med bröd.



  • Äldre 30 Mar 11:23
    #10


     


    Att se mina barn springa utomhus och busa, utan jacka och extrabyxor, i solens värmande sken  är ett säkert vårtecken för mig.
Svar på tråden Familjelivs Påsktävling- Vinn familjespel!