• Karriis

    Vill du ha en bild fixad?

    Hej!

    Jag har varit alltför sugen på att pilla i Photoshop de senaste dagarna så jag tänkte att om ni har några porträttbilder som behöver retuscheras (Hy, ögon, smink m,m är det roligaste jag vet i PS) så kan ni gärna skicka till mig så skickar jag tillbaka den färdiga bilden!

    Jag har ingen utbildning inom foto utan lär mig på egen hand, experimenterar och leker, jag är inget proffs.

    Skicka in bilden här eller skriv PM så får ni mailadress :)


  • Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?
  • Karriis
    070104 skrev 2012-04-12 22:45:00 följande:
    Hmm om någon skulle ha lust så vill jag gärna se hur Paul skulle se ut om han var ljushyad, blåögd och blond
    Bifogar en bild på en av mina tre älsklingar  

     


     


     


    Den var svår må jag lova! Allt utom håret gick väl någorlunda, kul att träna på sånt man aldrig gjort förr :)

    ... OCH SÅ STÄNGER JAG NER UTAN ATT SPARA!!! Åhhhh.. Nåja, får börja om.
  • Queenie70
    COB skrev 2012-04-17 18:35:36 följande:
    Nåt sånt kanske?



    men shit va konstigt. Kan du inte göra min unge från början av tråden också?
  • COB

    Den var faktiskt riktigt klurig. Det är svårt att ändra på små saker, när man inte kan sätta fingret på vad exakt det är som skiljer en liten pojke från en flicka. Smink och bröst kändes rätt uteslutet Oskyldig


  • Queenie70
    COB skrev 2012-04-17 20:25:36 följande:
    Den var faktiskt riktigt klurig. Det är svårt att ändra på små saker, när man inte kan sätta fingret på vad exakt det är som skiljer en liten pojke från en flicka. Smink och bröst kändes rätt uteslutet Oskyldig


    Hehe, vad konstig han ser ut, tror det är det höga hårfästet som ställer till det. Men gud vad jag skulle vilja veta hur han hade sett ut som vit, som på den andra bilden :ö)
  • BlivandeMama

    Skulle gärna vilja att du kikar lite på några utav mina bilder också:)

  • COB
    BlivandeMama skrev 2012-04-17 20:56:55 följande:
    Skulle gärna vilja att du kikar lite på några utav mina bilder också:)
    Vilken av bilderna vill du att jag gör något med då? Och vad vill du att jag ska göra? :)
  • BlivandeMama
    COB skrev 2012-04-17 21:33:52 följande:
    Vilken av bilderna vill du att jag gör något med då? Och vad vill du att jag ska göra? :)


    Gör vad du vill, låt fantasin sätta gränserna :) Har lite annat om du får tråkigt sen! :D
  • COB

    Jag skyller på att jag börjar bli trött, så det blev inte riktigt hundra. Men lite så här kanske han skulle sett ut som ljushyad? :)


Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?