• Äldre 8 May 08:47
    24189 visningar
    151 svar
    151
    24189

    Gissa vem eller vad- vinn bokkasse!



    Nu får ni gnugga geniknölarna och gissa vem eller vad det är jag söker efter.
    Det kan vara en person, en sagofigur eller något annat.

    Ställ dina frågor till mig här i tråden och jag kommer att svara ja eller nej.
    Jag kommer även att ge er ledtrådar efterhand om det behövs.

    Den som först kommer på det rätta svaret vinner en bokkasse från Barnens bokklubb.
    Dagens bokkasse innehåller böcker av Astrid Lindgren.
    Du kan läsa mer om bokpaketet här

    Tävlingen startar 14:00 och tråden kommer att öppnas då!

    Lycka till!Solig

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 15:55
    OBSERVERA!

    Redan i morgon kommer en ny chans att vinna ytterligare en bokkasse.
    Morgondagens tävling börjar 14:00 så håll koll!
  • Svar på tråden Gissa vem eller vad- vinn bokkasse!
  • Äldre 8 May 14:13
    Abbe, vem annars. Att jag inte tänkte på han från början.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Äldre 8 May 14:18

    Grattis!

  • Äldre 8 May 14:18

    Det var då själve fan.........


    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Alexan­derBub­ben
    Äldre 8 May 14:19

    Jaaaa!!!!!!!!!! Jösses så glad jag blir, jag som aldrig brukar vinna tävlingar! Skrattande Detta blir en mycket uppskattad present till min lille pojk!


  • Äldre 8 May 14:20

    Tack alla som har varit med och tävlat!
    I morgon kör vi igen med en ny bokkasse och tävlingen kör igång samma tid som idag d.v.s. 14:00 Solig

  • Äldre 8 May 14:20
    AlexanderBubben skrev 2012-05-08 14:19:03 följande:
    Jaaaa!!!!!!!!!! Jösses så glad jag blir, jag som aldrig brukar vinna tävlingar! Skrattande Detta blir en mycket uppskattad present till min lille pojk!
    Grattis!! Solig
  • Elien
    Äldre 8 May 14:20

    Grattis!


    H född 091017
  • Äldre 8 May 14:29

    Men nallebjörn har ju svarat birk kl 14.10 och vinnaren svarade 14.11 hur stämmer det?

  • Äldre 8 May 14:31
    FRU FORUMVÄRDEN !!!

    Jag tycker min gissning på Barack Obama var tämligen kvalificerad, och här vet jag att du håller med mig, det i sin tur borde rendera i någon typ av tröstpris för min del eftersom jag la ner hela min själ i denna tävlingen, det märkte du säkert !!!

    Ett lämpligt pris i detta fall vore tex 36 månaders fullständig immunitet mot alla förekommande typer av raderingar och diverse avstängningar, Jag skulle tom vara nöjd med 24 månader.

    Nå, vad säger du, Charlotte, jag är väl inte omöjlig här ???

    Och ha en fortsatt underbar dag. Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Äldre 8 May 14:32

    antar att jag läste fel... sorry.....

  • Äldre 8 May 14:32

    Grattis till vinsten...

  • Äldre 8 May 14:36
    MammaJohanna84 skrev 2012-05-08 14:32:02 följande:

    antar att jag läste fel... sorry.....



    Nej, du läste inte fel. Faktum är att Nallebjörn svarade Birk kl 14.10 i inlägg 105.
  • Elien
    Äldre 8 May 14:40

    Fast Alexanderbubben svarade redan 14:02 i inlägg 30, är det birk?


    H född 091017
  • Äldre 8 May 14:41
    MammaJohanna84 skrev 2012-05-08 14:29:47 följande:

    Men nallebjörn har ju svarat birk kl 14.10 och vinnaren svarade 14.11 hur stämmer det?


    Rätt svar kom i inlägg nr 30
    Det skrevs 14:02
  • Äldre 8 May 14:44
    Anton Chigurh skrev 2012-05-08 14:31:15 följande:
    FRU FORUMVÄRDEN !!!

    Jag tycker min gissning på Barack Obama var tämligen kvalificerad, och här vet jag att du håller med mig, det i sin tur borde rendera i någon typ av tröstpris för min del eftersom jag la ner hela min själ i denna tävlingen, det märkte du säkert !!!

    Ett lämpligt pris i detta fall vore tex 36 månaders fullständig immunitet mot alla förekommande typer av raderingar och diverse avstängningar, Jag skulle tom vara nöjd med 24 månader.

    Nå, vad säger du, Charlotte, jag är väl inte omöjlig här ???

    Och ha en fortsatt underbar dag. Solig
    Den var väldigt kreativ Anton. Tyvärr räckte det inte denna gången men du har ju en chans i morgon och resten av veckan Solig
  • Äldre 8 May 14:47

    när får man se omröstningen till danonino tävlingen??

  • Äldre 8 May 14:52
    carro22 skrev 2012-05-08 14:47:15 följande:
    när får man se omröstningen till danonino tävlingen??
    Kika i tävlingstråden för Danonino. Jag kommer alldeles strax att lägga ut information där
  • Äldre 8 May 15:58
    Forumvärd skrev 2012-05-08 14:44:39 följande:
    Den var väldigt kreativ Anton. Tyvärr räckte det inte denna gången men du har ju en chans i morgon och resten av veckan Solig
    Mmm, kan du garantera mig ett tröstpris enl inlägg 142. Ifall jag inte vinner förstapriset, min kära Charlotte. {#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Gissa vem eller vad- vinn bokkasse!