• Forumvärd

    Vårbilder! Rösta fram din favorit!



    Nu är det dags att rösta fram vinnaren av en Canon EOS 600D värd 8 000 SEK!

    Rösta på din favorit vårbild och berätta gärna i tråden.
    Omröstningen pågår t.om midnatt den 20/5 och vinnaren presenteras  här i tråden!

    För finalisterna är det självklart fritt fram att tipsa sina vänner på Facebook om sin finalbild för att få fler röster, dock måste man som vanligt vara medlem för att kunna rösta på ett bidrag.

    Lycka till! Solig

    Nomineringstråden hittar du här

    De nominerade är:

    1. Mikipiki


    2. Maaalin863. Mamma0911
    4. MrsV5. partouze6. Mitamarita7. alem8. Karin 156
    9. Fotonörden


     


    10. Lars82


     
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vårbilder! Rösta fram din favorit!
  • lindaha
    ellahoney skrev 2012-05-15 13:41:10 följande:
    Inte för att vara "sån" men hon karins 156 har ju vunnit fototävling innan?Obestämd
    Vad spelar det för roll? Bara för att man har vunnit en tävling innan så får man inte vinna igen, eller?
  • adielsson
    lindaha skrev 2012-05-15 14:27:38 följande:
    Vad spelar det för roll? Bara för att man har vunnit en tävling innan så får man inte vinna igen, eller?
    Vill inte lägga mig i men hon kanske menar att det är roligare för någon annan som inte har vunnit att vinna?
    Som sagt tycker varken det ena eller det andra.
  • lindaha
    adielsson skrev 2012-05-15 14:29:16 följande:
    Vill inte lägga mig i men hon kanske menar att det är roligare för någon annan som inte har vunnit att vinna?
    Som sagt tycker varken det ena eller det andra.
    Roligare och roligare? Jag trodde att det var meningen att den bästa bilden skulle vinna och inte den som det är "roligast" för?
  • Blöjor111111

    Nr 9 fick min röst eftersom den verkligen är en vårbild.

  • LeiaBus2010
    lindaha skrev 2012-05-15 14:31:45 följande:
    Roligare och roligare? Jag trodde att det var meningen att den bästa bilden skulle vinna och inte den som det är "roligast" för?
  • Pnume

    Nr 6 får min röst :) tycker dock det ser ut som att alla utvalda redan har grymma
    Kameror ;)

  • Apopan
    Pnume skrev 2012-05-15 16:54:45 följande:
    Nr 6 får min röst :) tycker dock det ser ut som att alla utvalda redan har grymma
    Kameror ;)
    Tänkte det samma :P
    Alla bilder var hur som helst jättefina, det var svårt att välja en favorit, men det visade sig att jag röstat som de flesta.

    Lycka till allihopa! :)
Svar på tråden Vårbilder! Rösta fram din favorit!