• Rodge

    Ensam ?

    E det fler än jag som tycker att det kan bli lite ensamt att gå hemma när man e pappa ledig ??
    Häromkring där jag bor ( österlen) vet jag inte en enda pappa till som går pappa ledig utan det är bara en massa morsor ! Visst det e kul det med.......
    Hade varit kul att lära känna fler farsor ! :)

  • Svar på tråden Ensam ?
  • Rodge

    PS. även pappor som inte bor i skåne/österlen, kul att utbytta lite information bara :)

  • mr H

    Jag gav upp hoppet om att träffa pappor efter nån månad..
    Det kändes som att dom pappor jag umgicks med bara gick och väntade på att deras barn skulle sova så dom fick pula med sina egna projekt;=)
    Vill nog ändå slå ett slag för öppnaförskolan, tyckte det gav mycket att gå dit!

  • KEFFMAN

    Rodge: man är en ganska ensam företeelse som ensamstående farsa, det är bara att inse det. Lev som du brukar, ta med dig ditt barn dit du kan och njut av varenda sekund, det du gör idag kommer du att få mångfalt igen i framtiden...

  • Lasse maj

    Ja jag tycker med att det hade varit trevligt den dagen då man ska vara pappaledig att det finns fler pappor som är ledig i mitten av maj i helsingborg. Då hade det varit trevligt att man kunde träffas innan och lära känna varanndra.

  • cruZZe

    Det är nog ganska lika för de flesta killar. Det är fortf mest mammor som är hemma och killarna är hemma någon vecka här och där eller liknande. Själv har jag varit hemma 6 månader och haft en underbar tid, visst önskar man ibland att lilltösen bara ska somna in när man är som tröttast och inte hunnit ägna sig åt sig själv nånting. Däremot har ett gäng grabbar här i stan dragit igång en sk pappagrupp för att även killar ska ha någonstans att vända sig samt att träffas. Verkar som projektet drar igång här i vår och ska bli spännande att se vad det blir.

Svar på tråden Ensam ?