• Äldre 28 May 09:43
    8961 visningar
    32 svar
    32
    8961

    Fler med män alt ex män från nordafrika, Tunisien?

    Vet inte om det kan finnas trådar redan men hittar inga så jag frågar här om någon vet om någon tråd för oss som har män från eller barn med män från nordafrika.
    Jag har VARIT gift med en man från Tunisien och har en dotter med honom. Vi är inte tillsammans idag men har kontakt. Vore trevligt ändå o få tjattra lite med andra tjejer som vet hur det är med dessa karlar, har man inte själv upplevt det livet så kan man inte relatera.

    Finns det redan någon tråd kan ni väl länka den här till mig annars kan vi väl starta en om någon är intresserad?


  • Svar på tråden Fler med män alt ex män från nordafrika, Tunisien?
  • eulali­an
    Äldre 28 May 09:45
    #1

    Jag blir nyfiken! Vad är det som är speciellt som inte andra kan relatera till? :) av ren nyfikenhet bara

  • Äldre 28 May 09:47
    #2

    Livet med en man därifrån kan inte alla relatera till om man inte själv levt med en man därifrån så vet man inte hur de är på samma sätt som om man haft/har ett förhållande med dem och lever/levt ihop. Det är ju stora skillnader på o leva med en svensk man och en man från den kulturen. Jag kan inte få samma förståelse från vänner som lever med svenska män, det är annorlunda helt enkelt.


  • Mollz
    Äldre 29 May 12:29
    #3

    Mina döttrars pappa är tunisier


    dubbeltrubbel.nu - from my point of view
  • Äldre 29 May 14:18
    #4
    Mollz skrev 2012-05-29 12:29:07 följande:
    Mina döttrars pappa är tunisier
  • Äldre 29 May 15:04
    #5

    Min man är från Tunisien, och bor fortfarande där. Vi har en son på 5 månader tillsammans så planen är att han ska flytta hit såfort jag börjar jobba igen. 
     

  • Äldre 29 May 16:15
    #6

    Kul o få kontakt med fler i samma sits lr vaf man ska säga. Jag o dotterns pappa är iofs separerade nu men har återupptagit kontakten efter många år, vår dotter är 7,5 år nu. Pappan bor i tunisien nu o har pga omständigheter inreseförbud t.o.m maj 2012. Vi ska nog dit o hälsa på i sommar iaf, blir första gången de ses sedan hon var 1,5 år.

  • Mollz
    Äldre 29 May 16:26
    #7
    mammamia78 skrev 2012-05-29 16:15:31 följande:
    Kul o få kontakt med fler i samma sits lr vaf man ska säga. Jag o dotterns pappa är iofs separerade nu men har återupptagit kontakten efter många år, vår dotter är 7,5 år nu. Pappan bor i tunisien nu o har pga omständigheter inreseförbud t.o.m maj 2012. Vi ska nog dit o hälsa på i sommar iaf, blir första gången de ses sedan hon var 1,5 år.
    Menar du 2013? Annars är det ju okej nu?
    Jag har varit tillsammans med pappan i 6 år 25 juni  
    dubbeltrubbel.nu - from my point of view
  • Äldre 29 May 16:36
    #8

    jag menade 2014!!

  • Äldre 29 May 16:37
    #9

    Vi får se om vi kan lösa allt som varit o gå vidare tsms lr bara som vänner. Vi har mkt p prata om iaf.

  • Mollz
    Äldre 29 May 16:38
    #10
    mammamia78 skrev 2012-05-29 16:36:17 följande:
    jag menade 2014!!
    Oj ja, då var det ju ett tag kvar.. Mina barn (stora är snart 3 år och lilla är 5 månader) har aldrig varit där.. Vi var där nån månad innan jag blev gravid med första och det känns som det kommer dröja tills jag vill dra med dem till den där värmen.. 
    dubbeltrubbel.nu - from my point of view
Svar på tråden Fler med män alt ex män från nordafrika, Tunisien?