• Anonym (Sidek­icken)
    Äldre 28 May 14:07
    85077 visningar
    146 svar
    -1
    146
    85077

    Hur länge kan man ha en älskare/älskarinna?

    Jag är lite nyfiken hur länge ni lyckas ha en sidekick bredvid ert ordinarie förhållande? Är det alltid dödsdömt att misslyckas eller finns ni som lyckas ha det så i längden. Skriv och berätta hur länge ni har hållit på vid sidan om med samma person.

  • Svar på tråden Hur länge kan man ha en älskare/älskarinna?
  • Anonym (kriga­rprins­essan)
    Äldre 28 May 15:21
    #1
    -1

    Hade min i två år..denna underbara manFlörtfår akta mig för moraltanterna där ute nu haha

  • Anonym (Sidek­icken) Trådstartaren
    Äldre 28 May 15:35
    #2
    -1

    Vad hände? Varför tog det slut?

  • Anonym (kriga­rprins­essan)
    Äldre 28 May 15:44
    #3
    -1

    Blev påkomna av min sambo,älskaren kom på att han "älskade" sin fru och det blev värsta kaosen med alltGråter tog lång tid för mig att komma över honom eftersom jag hade känslor som inte han hade..fast vet inte om vi hade fortsatt om vi inte blev påkomna..å får väl aldrig veta det heller..men som sagt det var trevligt så länge det varade//

  • Anonym
    Äldre 29 May 23:19
    #4
    -1

    jag hade min i 4 år. underbara år som känns som en overklig film.......

  • Anonym
    Äldre 5 Jun 08:20
    #5
    -1

    Har varit älskare åt en tjej nu i ~15år. Ibland är det lite mer intensivt och ibland så tar det ett tag mellan vi träffas.

  • Cygnus­X1
    Äldre 6 Jun 15:12
    #6
    -1
    Anonym (krigarprinsessan) skrev 2012-05-28 15:21:47 följande:
    Hade min i två år..denna underbara manFlörtfår akta mig för moraltanterna där ute nu haha
    Låter mycket härligt. Har du hittat någon ny?
  • Majjag­räddno­s
    Äldre 6 Jun 19:55
    #7
    -1

    Vi har träffats i drygt ett år nu :) Det är kärare och hetare än någonsin och samtal om att splitta med våra partners kommer lite då och då... Men min älskare har småbarn i kryp- och blöjålder så det är lite pressat för honom och min situation är inte heller okomplicerad med barn och jobb som kräver mycket resande :/

    Får se vad det blir i realiteten men vår relation fortsätter iaf Hjärta

  • Anonym (Hedvi­g)
    Äldre 6 Jun 20:02
    #8
    -1

    Har haft min i 8 år...hela tiden under min sambo tid......

  • Anonym (Allra­m)
    Äldre 6 Jun 20:12
    #9
    -1

    Jag har haft olika, de förhållandena har varat runt ett år vardera. De har alla varit singel och velat gå vidare till relationer där de kan umgås mer öppet, tillbringa mer tid ihop osv.

  • Anonym
    Äldre 6 Jun 20:44
    #10
    -1

    Jag var älskarinna i ganska exakt ett år innan vi blev påkomna.

Svar på tråden Hur länge kan man ha en älskare/älskarinna?